Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe) Kierunek studiów: Doradztwo i infobrokerstwo historyczne
Kod programu: 05-S1IH16.2016

Nazwa modułu: Blogi jako element prosumpcji informacji (zajęcia e-learningowe)
Kod modułu: 05-IDH-S1-032
Kod programu: 05-S1IH16.2016
Semestr: semestr letni 2018/2019
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem modułu pozostaje nabycie przez studentów praktycznych umiejętności tworzenia samodzielnego blogu. Poprzez zajęcia e-learningowe pod okiem trenera studenci mają podjąć próbę praktycznego wykorzystania pozyskanej wiedzy z zakresu brokerstwa informacji i popularyzacji wiedzy historycznej, weryfikując i doskonaląc własne umiejętności oraz dostrzegając własne deficyty w tym zakresie.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
1. Blog jako nowa forma komunikowania politycznego : na przykładzie blogów polityków Platformy Obywatelskiej (2004-2010) / Karolina Burno. - Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop, 2013. 2. Blog, więcej niż internetowy pamiętnik / Maria Sokół, Radosław Sokół. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, cop. 2008. 3.
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Zna i rozumie podstawową terminologię historyczną, w zakresie potrzebnym do wykonywania obowiązków doradcy i infobrokera historycznego ze szczególnym uwzględnieniem wybranej przez siebie epoki historycznej [05-IDH-S1-032_1]
IDH1A_W02 [3/5]
Posiada świadomość kompleksowej natury języka polskiego, jego ewolucji i zmienności, niezbędnych dla właściwego tworzenia komunikatów [05-IDH-S1-032_2]
IDH1A_W09 [3/5]
Posiada umiejętności wyszukiwania, analizy, oceny, selekcji i użytkowania informacji pozyskiwanych z różnych źródeł i z wykorzystaniem różnych sposobów, ze szczególnym uwzględnieniem tzw. współczesnych mediów [05-IDH-S1-032_3]
IDH1A_U01 [3/5]
Posiada umiejętność budowania samodzielnej wypowiedzi, w której wykorzystuje pozyskane informacje, merytoryczne argumenty (także opinie innych autorów) i formułuje samodzielne wnioski [05-IDH-S1-032_4]
IDH1A_U06 [5/5]
Potrafi porozumiewać się z wykorzystaniem różnych kanałów komunikacyjnych oraz metod i technik komunikowania się [05-IDH-S1-032_5]
IDH1A_U07 [4/5]
Potrafi uczestniczyć w życiu kulturalnym i popularyzatorskim, wykorzystując różne możliwości udziału (także poprzez tzw. nowe media) [05-IDH-S1-032_6]
IDH1A_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1]
W ramach modułu uczestnicy są zobowiązani do przygotowania pod kierunkiem trenera projektu.
05-IDH-S1-032_1 05-IDH-S1-032_2 05-IDH-S1-032_3 05-IDH-S1-032_4 05-IDH-S1-032_5 05-IDH-S1-032_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [05-IDH-S1-032_6]
Zajęcia z wykorzystaniem metod poszukujących (m.in. dyskusji, pracy pod kierunkiem)
30
Praca poza salą ćwiczeniową w oparciu o zalecenia prowadzącego i sporządzanie dokumentacji prowadzonej aktywności
60 Wykonywanie wskazanego projektu [05-IDH-S1-032_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)