Praktyczna nauka języka angielskiego: Język pisany 2
Kierunek studiów: Filologia angielska: projektowanie rozrywki interaktywnej i groznawstwo (SPRINT-WRITE)
Kod programu: W1-S1FD25.2025

Nazwa modułu: | Praktyczna nauka języka angielskiego: Język pisany 2 |
---|---|
Kod modułu: | W1-FCDS1-PJ-JP2-2 |
Kod programu: | W1-S1FD25.2025 |
Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | This module, part of practical English, develops the ability to construct extended written forms in English. Students enhance their skills in progressing from individual paragraphs to coherent, logically structured essays. The module covers planning, organizing, and drafting selected types of essays, with special emphasis on expository and argumentative writing. Classes support the improvement of English language competence through a focus on structure, clarity of argument, and logical connections between sections. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
samodzielnie tworzy spójne i poprawne teksty pisemne w języku angielskim [K01] |
FD_K01 [2/5] |
rozwija tekst pisemny, przechodząc od pojedynczego akapitu do rozbudowanej struktury eseju [U01] |
FD_U06 [3/5] |
planuje i organizuje treści z zachowaniem jasności i logicznych powiązań między częściami tekstu [U02] |
FD_U06 [3/5] |
redaguje eseje w języku angielskim, dbając o poprawność językową i przejrzystość wywodu [U03] |
FD_U01 [2/5] |
zna strukturę esejów opisowych i argumentacyjnych oraz podstawowe zasady organizacji treści w dłuższych formach pisemnych w języku angielskim [W01] |
FD_W08 [2/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [c] | 30 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Ćwiczenie produkcyjne - warsztat [e02] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |