Emisja głosu 3
Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Kod programu: W6-S1EM19.2025
| Nazwa modułu: | Emisja głosu 3 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-EM-S1-EGI3 |
| Kod programu: | W6-S1EM19.2025 |
| Semestr: | semestr zimowy 2026/2027 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Moduł umożliwia studentowi zdobycie wiedzy i umiejętności tworzenia, realizowania i wyrażania własnych koncepcji artystycznych w formie wokalnej. Celem modułu jest poznanie kontekstów kulturowych, historycznych, literackich decydujących o artystycznym kształcie utworów wokalnych oraz o ich interpretacji zgodnie ze stylem epoki. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): |
Emisja głosu 1 [W6-EM-S1-EGI1]
Emisja głosu 2 [W6-EM-S1-EGI2] |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Wykazuje się zaawansowaną wiedzą na temat zasad prawidłowej emisji głosu, poprawnej dykcji w mowie i śpiewie oraz potrafi je zastosować we własnych koncepcjach artystycznych. [W6-EM-S1-EGI3_1] |
W6-EM-S1-W03 [4/5] |
Wykazuje się zaawansowanym poziomem wiedzy na temat interpretacji utworów wokalnych zróżnicowanych stylistycznie. [W6-EM-S1-EGI3_2] |
W6-EM-S1-W03 [4/5] |
Zna formy zachowań związanych z występami publicznymi oraz posiada umiejętność radzenia sobie z sytuacjami stresowymi wynikającymi z występów publicznych. [W6-EM-S1-EGI3_3] |
W6-EM-S1-U08 [3/5] |
Zna i wykorzystuje technologię informacyjną i komunikacyjną w realizacji zadań artystycznych do pogłębienia wiedzy i doskonalenia umiejętności. [W6-EM-S1-EGI3_4] |
W6-EM-S1-U02 [2/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| ćwiczenia [W6-EM-S1-EGI3_fs1] | 15 |
Opis [a03] Metody aktywizujące: inscenizacja/drama [b06] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Indywidualna praca z tekstem [f02] Praca koncepcyjna [f03] |
zaliczenie |
W6-EM-S1-EGI3_1 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
| Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
| Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
| Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
| Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
| Konsultowanie harmonogramu [b03] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | zapoznanie z planem zajęć w celu optymalizacji uczestnictwa w zajęciach, w tym komplementarnych do zajęć kierunkowych; konsultowanie z potencjalnym udziałem tutora lub opiekuna roku |
| Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||