Literatura muzyki jazzowej i rozrywkowej 3
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S1ML19.2025
| Nazwa modułu: | Literatura muzyki jazzowej i rozrywkowej 3 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-MM-S1-LJR3 |
| Kod programu: | W6-S1ML19.2025 |
| Semestr: | semestr zimowy 2026/2027 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Realizacja modułu Literatura muzyki jazzowej i rozrywkowej 3 ma na celu zaznajomić studenta z kanonem muzyki jazzowej i rozrywkowej w powiązaniu z historią powszechną, historią kultury. Celem jest poznanie przez studenta reprezentatywnych dzieł dla różnych stylów jazzu i muzyki rozrywkowej w powiązaniu z umiejętnością ich rozpoznawania. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): |
Literatura muzyki jazzowej i rozrywkowej 1 [W6-MM-S1-LJR1]
Literatura muzyki jazzowej i rozrywkowej 2 [W6-MM-S1-LJR2] |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Zna najistotniejsze zagadnienia z zakresu literatury muzyki jazzowej i rozrywkowej, idee estetyczne oraz kontekst historyczny. [W6-MM-S1-LJR3_1] |
W6-MM-S1-W01 [4/5] |
Zna reprezentatywne kompozycje muzyki jazzowej i rozrywkowej.
[W6-MM-S1-LJR3_2] |
W6-MM-S1-W01 [4/5] |
Potrafi rozpoznać najważniejsze style i kierunki muzyki jazzowej i rozrywkowej. [W6-MM-S1-LJR3_3] |
W6-MM-S1-W01 [4/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| ćwiczenia [W6-MM-S1-LJR3_fs1] | 15 |
Opis [a03] Ekspozycja [c01] Projekcja [c02] Odtworzenie audio/słuchowisko [c03] |
zaliczenie |
W6-MM-S1-LJR3_1 |
| wykład [W6-MM-S1-LJR3_fs2] | 15 |
Wykład informacyjny/kursowy [a01] Wykład monograficzny [a02] Opis [a03] |
zaliczenie |
W6-MM-S1-LJR3_1 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
| Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
| Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
| Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||