Zasady muzyki 2
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S1ML19.2025
| Nazwa modułu: | Zasady muzyki 2 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-MM-S1-ZMI2 |
| Kod programu: | W6-S1ML19.2025 |
| Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu „Zasady muzyki 2” jest zaznajomienie studenta z elementami dzieła muzycznego. Przedstawione zagadnienia teoretyczne związane z elementami dzieła muzycznego pogłębione są zestawem ćwiczeń praktycznych służących poszerzeniu umiejętności i wzmocnieniu kompetencji w obszarze teorii muzyki. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | Zasady muzyki 1 [W6-MM-S1-ZMI1] |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student posiada zaawansowaną wiedzę z zakresu elementów dzieła muzycznego. [W6-MM-S1-ZMI2_1] |
W6-MM-S1-W02 [4/5] |
Student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę z zakresu zasad muzyki w swoich pracach artystycznych. [W6-MM-S1-ZMI2_2] |
W6-MM-S1-W02 [4/5] |
Student potrafi samodzielnie realizować własne uczenie się związane z poznanym zasobem wiedzy i rozumie potrzebę muzycznego dokształcania się przez całe życie. [W6-MM-S1-ZMI2_3] |
W6-MM-S1-W02 [3/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| ćwiczenia [W6-MM-S1-ZMI2_f1] | 15 |
Opis [a03] Metody aktywizujące: studium przypadku [b07] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Odtworzenie audio/słuchowisko [c03] Autoedukacja [f01] Indywidualna praca z tekstem [f02] |
egzamin |
W6-MM-S1-ZMI2_1 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
| Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
| Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
| Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||