Projektowanie gier: Organizacja produkcji i dokumentacja gier
Kierunek studiów: Filologia angielska: projektowanie rozrywki interaktywnej i groznawstwo (SPRINT-WRITE)
Kod programu: W1-S1FD25.2025

Nazwa modułu: | Projektowanie gier: Organizacja produkcji i dokumentacja gier |
---|---|
Kod modułu: | W1-FDS1-PG-DG-5 |
Kod programu: | W1-S1FD25.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2027/2028 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu jest kształcenie podstawowych kompetencji w zakresie organizacji produkcji gier i tworzenia dokumentacji gier. Zajęcia mają charakter symulacyjny i skupiają się na praktycznej nauce korzystania z narzędzi służących do zarządzania projektami oraz procesie dokumentacji gier. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma świadomość poziomu posiadanych umiejętności i wiedzy, złożonego charakteru pracy nad powstaniem gry komputerowej i konieczności aktywizacji oraz łączenia ze sobą umiejętności z różnych dziedzin, a także samodzielnie i systematycznie doskonali posiadane umiejętności, i nabywa nowe, czerpiąc z dorobku pokrewnych dziedzin. pracując w zespole przygotowującym projekty gier, przyjmując w nim różne role [K01] |
FD_K01 [2/5] |
przygotowuje zgodny ze standardami stosowanymi w branży gier opis projektu gry oraz potrafi przygotowuje kompletną dokumentacją prostego projektu gry w zakresie PROJEKTU gry, korzystając z odpowiedniego oprogramowania [U01] |
FD_U03 [4/5] |
potrafi zarządzać projektem dokumentacji gry, koordynując zadania innych członków zespołu produkującego grę [U02] |
FD_U03 [3/5] |
korzysta z oprogramowania służącego do zarządzania projektami w stopniu podstawowym; potrafi poprawnie zaprojektować poszczególne elementy projektu korzystając z tego oprogramowania, zlecać zadania innym uczestnikom zespołu, projektować harmonogram pracy oraz kontrolować przebieg projektu [U03] |
FD_U03 [4/5] |
zna i rozumie proces produkcji gier cyfrowych, rozumie szczegółowy podział ról w zespole przygotowującym projekt gry oraz zadania związane z dokumentacją gry [W01] |
FD_W06 [3/5] |
zna i rozumie podstawowe koncepcje, terminy i procesy związane z metodami zarządzania projektem gry [W02] |
FD_W06 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [C] | 15 |
Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Prezentacja [c07] Praca z komputerem [d01] Tworzenie/wytwarzanie - warsztat twórczy [e03] Projektowanie [e04] Symulacja [e07] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |