Tutoring: Academic Tutoring 1
Kierunek studiów: English Studies: Literature and Culture
Kod programu: W1-S1EL25.2025

Nazwa modułu: | Tutoring: Academic Tutoring 1 |
---|---|
Kod modułu: | W1-ELS1-T-AT1-5 |
Kod programu: | W1-S1EL25.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł ma na celu wsparcie osób studiujących w rozpoznaniu własnych zainteresowań, mocnych stron oraz celów akademickich na początku ścieżki uniwersyteckiej. Zajęcia obejmują pracę refleksyjną, indywidualne konsultacje oraz działania związane z planowaniem rozwoju. Osoby uczestniczące analizują swój styl uczenia się, motywacje i aspiracje. Kluczowym elementem modułu jest opracowanie indywidualnego projektu tutoringowego, który pozwala określić priorytety i kierunki dalszego kształcenia. Moduł sprzyja rozwijaniu odpowiedzialności za własny proces edukacyjny oraz wspiera świadome planowanie dalszej aktywności akademickiej. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma świadomość poziomu swoich umiejętności i wiedzy; wykazuje gotowość do kierowania procesem swojego kształcenia, do odpowiedzialnej współpracy z tutorem i innymi osobami studiującymi w atmosferze szacunku, otwartości i zaangażowania oraz aktywnego udziału w życiu akademickim [KO1] |
EL_K01 [2/5] |
potrafi analizować swoje mocne strony, potrzeby i cele edukacyjne oraz opracować indywidualny plan rozwoju akademickiego [UO1] |
EL_U03 [2/5] |
refleksyjnie ocenia swoje doświadczenia edukacyjne i formułować wnioski wspierające dalszy rozwój [UO2] |
EL_U03 [2/5] |
zna podstawowe strategie planowania rozwoju akademickiego oraz rozumie znaczenie samoświadomości w procesie uczenia się [WO1] |
EL_W01 [1/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
tutoring [T] | 20 |
Opis [a03] Autoedukacja [f01] Praca koncepcyjna [f03] |
zaliczenie |
KO1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |