Praktyczna nauka języka angielskiego: Konwersacje 2
Kierunek studiów: Filologia angielska: projektowanie rozrywki interaktywnej i groznawstwo (SPRINT-WRITE)
Kod programu: W1-S1FD25.2025
| Nazwa modułu: | Praktyczna nauka języka angielskiego: Konwersacje 2 |
|---|---|
| Kod modułu: | W1-FCDS1-PJ-KW2-2 |
| Kod programu: | W1-S1FD25.2025 |
| Semestr: | semestr letni 2025/2026 |
| Język wykładowy: | angielski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Moduł koncentruje się na dalszym rozwijaniu umiejętności mówienia w języku angielskim, ze szczególnym uwzględnieniem płynności, poprawności językowej, wymowy oraz precyzji wypowiedzi. Osoby studiujące doskonalą umiejętność budowania dłuższych, spójnych i przekonujących wypowiedzi ustnych, odpowiednich do różnych sytuacji i rejestrów językowych. Tematyka zajęć obejmuje aktualne zagadnienia z obszaru mediów, kultury i życia społecznego. Zajęcia sprzyjają poszerzaniu zasobu leksykalnego, utrwalaniu struktur językowych oraz pogłębianiu świadomości językowo-kulturowej. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
świadomie rozwija kompetencje komunikacyjne i językowe w języku angielskim oraz aktywnie uczestniczy w zróżnicowanych sytuacjach komunikacyjnych, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia językowego i ma świadomość wpływu poprawności gramatycznej na sprawną realizację celów komunikacyjnych, [K01] |
FD_K01 [3/5] |
prowadzi rozmowę w języku angielskim w uporządkowany i komunikatywny sposób przy pomocy poprawnych struktur językowych oraz z odpowiednich technik argumentacji, tworząc spójne, poprawne językowo i przekonujące wypowiedzi ustne, wykorzystując zróżnicowane środki językowe [U01] |
FD_U01 [3/5] |
uczestniczy w rozmowach na tematy społeczne, kulturowe i medialne w języku angielskim, dostosowując wypowiedź do celu i kontekstu komunikacyjnego [U02] |
FD_U01 [3/5] |
zna strategie formułowania dłuższych wypowiedzi ustnych w języku angielskim, sposoby dostosowywania języka do różnych sytuacji komunikacyjnych i rejestrów oraz techniki wspierające przejrzystość, spójność i skuteczność wypowiedzi [W01] |
FD_W08 [3/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| ćwiczenia [C] | 30 |
Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Metody aktywizujące: inscenizacja/drama [b06] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Prezentacja [c07] |
zaliczenie |
K01 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
| Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||