Seminarium dyplomowe 3
Kierunek studiów: Etnologia i antropologia kulturowa
Kod programu: W6-S2AK19.2025

Nazwa modułu: | Seminarium dyplomowe 3 |
---|---|
Kod modułu: | W6-AK-S2-SD.3 |
Kod programu: | W6-S2AK19.2025 |
Semestr: | semestr letni 2026/2027 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 8 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu "Seminarium dyplomowe 3" jest finalne opracowanie pracy magisterskiej: synteza treści, potwierdzenie lub zaprzeczenie hipotez badawczych, sformułowanie ostatecznych wniosków. Student/studentka nabywa umiejętności poprawnego posługiwania się specjalistycznym językiem oraz pisania pracy naukowej. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
ma pogłębioną świadomość znaczenia zdobytej wiedzy, rozumie potrzebę dalszego dokształcania się i rozwoju osobistego [_K_1] |
K_K01 [4/5] |
potrafi jasno i precyzyjnie przedstawić oraz sformułować wnioski oparte na własnej pracy badawczej [_U_1] |
K_U08 [5/5] |
spójnie wypowiada się w mowie i na piśmie posługując się precyzyjnie różnymi kanałami i technikami komunikacyjnymi [_U_2] |
K_U08 [4/5] |
ma wszechstronną i profesjonalną wiedzę na temat wybranego zjawiska kulturowego poddawanego indywidualnej refleksji naukowej [_W_1] |
K_W01 [5/5] |
posiada ugruntowaną wiedzę na temat konstruowania tekstu naukowego, ma świadomość zasad i norm etycznych w praktyce badawczej oraz etyki zawodowej [_W_2] |
K_W14 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
seminarium [_fs_1] | 30 |
Opis [a03] Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] Praca koncepcyjna [f03] |
egzamin |
_K_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |