Efekty dźwiękowe w grach 2
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2ML20.2025

Nazwa modułu: | Efekty dźwiękowe w grach 2 |
---|---|
Kod modułu: | W6-MM-DG-S2-EFG2 |
Kod programu: | W6-S2ML20.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2026/2027 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem modułu Efekty dźwiękowe w grach 2 jest rozszerzenie przed studenta umiejętności w zakresie imitowania, rejestracji, obróbki oraz przetwarzania nagrań efektów dźwiękowych. Student realizuje praktyczne ćwiczenia mające na celu zdobycie sprawności w dobieraniu i komponowaniu warstwy efektów dźwiękowych w relacji do obrazu. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | Efekty dźwiękowe w grach 1 [W6-MM-DG-S2-EFG1] |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Posiada wiedzę w zakresie rodzajów efektów dźwiękowych i zna ich funkcje w dziele audiowizualnym ze szczególnym uwzględnieniem ich zastosowania w grach komputerowych. [W6-MM-DG-S2-EFG2_1] |
W6-MM-S2-W02 [4/5] |
Potrafi rejestrować oraz imitować efekty dźwiękowe oraz samodzielnie wytwarzać dźwięki dla celów kreacyjnych. [W6-MM-DG-S2-EFG2_2] |
W6-MM-S2-W03 [4/5] |
Potrafi edytować i kreatywnie przetwarzać nagrane efekty dźwiękowe wykorzystując cyfrową obróbkę dźwięku. [W6-MM-DG-S2-EFG2_3] |
W6-MM-S2-W03 [4/5] |
Posiada umiejętność kreatywnego komponowania warstwy efektów dźwiękowych spójnej z warstwą wizualną. [W6-MM-DG-S2-EFG2_4] |
W6-MM-S2-U01 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [MM-DG-S2-EFG2_fs_1] | 30 |
Praca z komputerem [d01] Rekonstrukcja/odtworzenie [d04] Tworzenie/wytwarzanie - warsztat twórczy [e03] |
zaliczenie |
W6-MM-DG-S2-EFG2_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |