Animacja w grach wideo
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2MLA25.2025

Nazwa modułu: | Animacja w grach wideo |
---|---|
Kod modułu: | W6-DigiCrea-MM-AV |
Kod programu: | W6-S2MLA25.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 2 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł „Animacja w grach wideo” wprowadza studentów do kluczowych aspektów projektowania i tworzenia animacji na potrzeby gier komputerowych. Uczestnicy poznają mechanikę ruchu, zasad animacji oraz narzędzi wykorzystywanych w profesjonalnej produkcji. Warsztaty skupiają się na tworzeniu animacji postaci, efektów środowiskowych oraz interakcji z otoczeniem, uwzględniając ograniczenia technologiczne i wymagania projektowe. Moduł podkreśla znaczenie współpracy w interdyscyplinarnych zespołach, gdzie animacja odgrywa kluczową rolę w kreowaniu immersji. Studenci będą pracować z oprogramowaniem wykorzystywanym w branży oraz realizować krótkie projekty praktyczne. Zajęcia mają na celu rozwinięcie umiejętności analizy, projektowania i realizacji animacji w kontekście specyficznych potrzeb gier wideo. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Osoba studiująca zna zasady animacji w kontekście gier wideo oraz techniki stosowane w profesjonalnej produkcji animacji. [IMG-S2-AV_1] |
W6-MM-S2-W01 [3/5] |
Osoba studiująca potrafi tworzyć animacje uwzględniając specyficzne wymagania projektowe i technologiczne gier wideo. [IMG-S2-AV_2] |
W6-MM-S2-U02 [3/5] |
Osoba studiująca potrafi wykorzystywać narzędzia i oprogramowanie branżowe do realizacji animacji w grach wideo. [IMG-S2-AV_3] |
W6-MM-S2-U03 [4/5] |
Osoba studiująca potrafi efektywnie współpracować w interdyscyplinarnych zespołach, angażując się w proces tworzenia animacji w grach wideo. [IMG-S2-AV_4] |
W6-MM-S2-K03 [4/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
warsztat [Wr_AV] | 12 |
Metody aktywizujące: peer learning [b08] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Pokaz/demonstracja [c06] Praca z komputerem [d01] |
egzamin |
IMG-S2-AV_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] | Aktywności komplementarne do zajęć | zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |