Prototypowanie Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2MLA25.2025

Nazwa modułu: Prototypowanie
Kod modułu: W6-DigiCrea-MM-PR
Kod programu: W6-S2MLA25.2025
Semestr: semestr zimowy 2025/2026
Język wykładowy: angielski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł „Prototypowanie” ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi technikami tworzenia prototypów w kontekście projektów kreatywnych, w tym gier, aplikacji oraz produktów cyfrowych. Uczestnicy kursu poznają metody szybkiego prototypowania, które umożliwiają testowanie pomysłów i koncepcji przed rozpoczęciem pełnej produkcji. W ramach zajęć studenci będą mieli okazję stworzyć własne prototypy, wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i analogowe. Kurs obejmuje również analizę procesów iteracyjnych, które są kluczowe w tworzeniu efektywnych prototypów. Dzięki zajęciom, studenci rozwiną umiejętności w zakresie testowania, analizy feedbacku i optymalizacji projektów. Podczas kursu studenci będą pracować nad przykładami rzeczywistych projektów, co pozwoli im na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Prototypowanie to kluczowy etap w procesie projektowym, który umożliwia szybsze weryfikowanie i dostosowywanie rozwiązań do rzeczywistych potrzeb użytkowników.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Osoba studiująca rozumie podstawowe techniki prototypowania oraz procesy iteracyjne stosowane w projektach kreatywnych, takich jak gry, aplikacje i produkty cyfrowe. [IMG-S2-PR_1]
W6-MM-S2-W01 [4/5] W6-MM-S2-W04 [2/5] W6-MM-S2-W05 [3/5]
Osoba studiująca potrafi stworzyć prototypy, wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i analogowe, oraz testować je w kontekście realnych projektów. [IMG-S2-PR_2]
W6-MM-S2-U03 [3/5] W6-MM-S2-U04 [4/5]
Osoba studiująca potrafi współpracować w grupie, dzielić się pomysłami oraz efektywnie analizować i wdrażać feedback w procesie prototypowania. [IMG-S2-PR_3]
W6-MM-S2-K02 [3/5] W6-MM-S2-K04 [4/5] W6-MM-S2-K06 [5/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [C_PR] 12 Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] 
Metody aktywizujące: peer learning [b08] 
Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] 
Pokaz/demonstracja [c06] 
zaliczenie IMG-S2-PR_1 IMG-S2-PR_2 IMG-S2-PR_3
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] Przygotowanie do zajęć
przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się
przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)