Prototypowanie
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2MLA25.2025

Nazwa modułu: | Prototypowanie |
---|---|
Kod modułu: | W6-DigiCrea-MM-PR |
Kod programu: | W6-S2MLA25.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł „Prototypowanie” ma na celu zapoznanie studentów z podstawowymi technikami tworzenia prototypów w kontekście projektów kreatywnych, w tym gier, aplikacji oraz produktów cyfrowych. Uczestnicy kursu poznają metody szybkiego prototypowania, które umożliwiają testowanie pomysłów i koncepcji przed rozpoczęciem pełnej produkcji. W ramach zajęć studenci będą mieli okazję stworzyć własne prototypy, wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i analogowe. Kurs obejmuje również analizę procesów iteracyjnych, które są kluczowe w tworzeniu efektywnych prototypów. Dzięki zajęciom, studenci rozwiną umiejętności w zakresie testowania, analizy feedbacku i optymalizacji projektów. Podczas kursu studenci będą pracować nad przykładami rzeczywistych projektów, co pozwoli im na praktyczne zastosowanie zdobytej wiedzy. Prototypowanie to kluczowy etap w procesie projektowym, który umożliwia szybsze weryfikowanie i dostosowywanie rozwiązań do rzeczywistych potrzeb użytkowników. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Osoba studiująca rozumie podstawowe techniki prototypowania oraz procesy iteracyjne stosowane w projektach kreatywnych, takich jak gry, aplikacje i produkty cyfrowe. [IMG-S2-PR_1] |
W6-MM-S2-W01 [4/5] |
Osoba studiująca potrafi stworzyć prototypy, wykorzystując zarówno narzędzia cyfrowe, jak i analogowe, oraz testować je w kontekście realnych projektów. [IMG-S2-PR_2] |
W6-MM-S2-U03 [3/5] |
Osoba studiująca potrafi współpracować w grupie, dzielić się pomysłami oraz efektywnie analizować i wdrażać feedback w procesie prototypowania. [IMG-S2-PR_3] |
W6-MM-S2-K02 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [C_PR] | 12 |
Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] Metody aktywizujące: peer learning [b08] Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Pokaz/demonstracja [c06] |
zaliczenie |
IMG-S2-PR_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |