Mood board Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2MLA25.2025

Nazwa modułu: Mood board
Kod modułu: W6-DigiCrea-MM-MB
Kod programu: W6-S2MLA25.2025
Semestr: semestr zimowy 2026/2027
Język wykładowy: angielski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 1
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł "Mood board" ma na celu zapoznanie studentów z technikami tworzenia tablic inspiracyjnych, które stanowią istotne narzędzie w procesie twórczym w zakresie sztuki cyfrowej. W trakcie zajęć studenci będą pracować nad własnymi projektami, które pomogą im w rozwijaniu umiejętności wizualizacji idei i przekazywania emocji poprzez różne elementy wizualne, dźwiękowe i tekstowe. Zajęcia przyjmą formę ćwiczeń, w których wykładowca będzie pełnił rolę mentora, udzielając indywidualnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów twórczych. Studenci będą mieli możliwość rozwijania swoich projektów, uzyskując bezpośrednią informację zwrotną od nauczyciela. Moduł będzie także obejmował analizę przykładów mood boardów z różnych dziedzin sztuki i designu. W ramach pracy własnej studenci będą mieli okazję eksperymentować z różnymi technikami i narzędziami.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Osoba studiująca zna zasady tworzenia mood boardów, w tym techniki wizualizacji idei oraz zestawiania elementów wizualnych, dźwiękowych i tekstowych. [S2-MB_1]
W6-MM-S2-W02 [5/5] W6-MM-S2-W03 [3/5] W6-MM-S2-W07 [3/5]
Osoba studiująca potrafi stworzyć mood board, który skutecznie przekazuje emocje i idee projektu artystycznego. [S2-MB_2]
W6-MM-S2-U03 [4/5] W6-MM-S2-U04 [3/5]
Osoba studiująca dobiera odpowiednie techniki i narzędzia do tworzenia mood boardów dostosowanych do specyfiki danego projektu. [S2-MB_3]
W6-MM-S2-U03 [4/5] W6-MM-S2-U04 [3/5]
Osoba studiująca wykazuje otwartość na konstruktywną krytykę i potrafi współpracować z mentorem w celu doskonalenia swoich projektów. [S2-MB_4]
W6-MM-S2-K01 [2/5] W6-MM-S2-K04 [3/5] W6-MM-S2-K06 [3/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
ćwiczenia [C_MB] 15 Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] 
Pokaz/demonstracja [c06] 
Prezentacja [c07] 
Metody waloryzacyjne - impresyjne [c08] 
zaliczenie S2-MB_1 S2-MB_2 S2-MB_3 S2-MB_4
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] Aktywności komplementarne do zajęć
zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)