Mood board
Kierunek studiów: Muzyka w multimediach
Kod programu: W6-S2MLA25.2025

Nazwa modułu: | Mood board |
---|---|
Kod modułu: | W6-DigiCrea-MM-MB |
Kod programu: | W6-S2MLA25.2025 |
Semestr: | semestr zimowy 2026/2027 |
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł "Mood board" ma na celu zapoznanie studentów z technikami tworzenia tablic inspiracyjnych, które stanowią istotne narzędzie w procesie twórczym w zakresie sztuki cyfrowej. W trakcie zajęć studenci będą pracować nad własnymi projektami, które pomogą im w rozwijaniu umiejętności wizualizacji idei i przekazywania emocji poprzez różne elementy wizualne, dźwiękowe i tekstowe. Zajęcia przyjmą formę ćwiczeń, w których wykładowca będzie pełnił rolę mentora, udzielając indywidualnych wskazówek i pomocy w rozwiązywaniu problemów twórczych. Studenci będą mieli możliwość rozwijania swoich projektów, uzyskując bezpośrednią informację zwrotną od nauczyciela. Moduł będzie także obejmował analizę przykładów mood boardów z różnych dziedzin sztuki i designu. W ramach pracy własnej studenci będą mieli okazję eksperymentować z różnymi technikami i narzędziami. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Osoba studiująca zna zasady tworzenia mood boardów, w tym techniki wizualizacji idei oraz zestawiania elementów wizualnych, dźwiękowych i tekstowych. [S2-MB_1] |
W6-MM-S2-W02 [5/5] |
Osoba studiująca potrafi stworzyć mood board, który skutecznie przekazuje emocje i idee projektu artystycznego. [S2-MB_2] |
W6-MM-S2-U03 [4/5] |
Osoba studiująca dobiera odpowiednie techniki i narzędzia do tworzenia mood boardów dostosowanych do specyfiki danego projektu. [S2-MB_3] |
W6-MM-S2-U03 [4/5] |
Osoba studiująca wykazuje otwartość na konstruktywną krytykę i potrafi współpracować z mentorem w celu doskonalenia swoich projektów. [S2-MB_4] |
W6-MM-S2-K01 [2/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [C_MB] | 15 |
Metody aktywizujące; seminarium/proseminarium [b05] Pokaz/demonstracja [c06] Prezentacja [c07] Metody waloryzacyjne - impresyjne [c08] |
zaliczenie |
S2-MB_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Podejmowanie z własnej inicjatywy i indywidualnie aktywności służących poszerzeniu zakresu lub głębi treści nauczania, w tym poza murami Uniwersytetu [e01] | Aktywności komplementarne do zajęć | zbiór aktywności podejmowanych samodzielnie i z własnej inicjatywy studenta, mających na celu pogłębienie lub poszerzenie wiedzy i umiejętności, ich powtórzenie, utrwalenie lub weryfikację, w tym uwzględniające aktywności realizowane w innych przestrzeniach, np. w instytucji upowszechniania kultury, w instytucji oświatowej, laboratorium, w plenerze, itd.; w tym autoedukacja |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |