Moduł specjalnościowy: Animacja czasu wolnego
Kierunek studiów: Turystyka
Kod programu: W2-S2TR19.2023

Nazwa modułu: | Moduł specjalnościowy: Animacja czasu wolnego |
---|---|
Kod modułu: | W2-TR-S2-024 |
Kod programu: | W2-S2TR19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł przybliża studentowi zagadnienia związane z animacją czasu wolnego, począwszy od przybliżenia pojęcia czasu wolnego i jego powiązania z turystyką, poprzez wyjaśnienie roli animacji czasu wolnego w ofercie turystycznej oraz zakresu pracy animatora, po charakterystykę różnych form zajęć animacyjnych. Zagadnienia analizowane są w ujęciu teoretycznym - w trakcie wykładów, oraz praktyczny – w trakcie laboratoriów. Podczas laboratoriów student projektuje autorskie zajęcia animacyjne skierowane do wskazanej grupy odbiorców, a następnie przeprowadza je na grupie, która wciela się w rolę turystów. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości w zakresie animacji czasu wolnego, wykorzystującej wiedzę z zakresu nauk turystycznych. [W2-TR-S2-024_1] |
W05 [5/5] |
Posiada pogłębioną umiejętność przygotowania ustnych wystąpień, wykorzystujących zarówno ujęcie teoretyczne, jak i dostępną bazę źródłową z zakresu animacji czasu wolnego, planuje i wykonuje zadania badawcze pod kierunkiem opiekuna naukowego [W2-TR-S2-024_2] |
U01 [5/5] |
Potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, a także organizować pracę zespołową. [W2-TR-S2-024_3] |
K05 [5/5] |
Prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu pilota wycieczek i animatora czasu wolnego. [W2-TR-S2-024_4] |
K01 [5/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
ćwiczenia [W2-TR-S2-024_fs_1] | 15 |
Metody aktywizujące: gry dydaktyczne [b03] |
zaliczenie |
W2-TR-S2-024_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Konsultowanie materiałów uzupełniających [względem wskazanych w sylabusie] [a04] | Przygotowanie do zajęć | uzgadnianie dodatkowych do wskazanych w sylabusie materiałów, służących realizacji zadań wynikających z uczestnictwa w zajęciach lub na potrzeby przygotowania się do nich |
Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |