TECHNIKI 3D CZ.5 (WYBÓR)
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S1PG19.2023
| Nazwa modułu: | TECHNIKI 3D CZ.5 (WYBÓR) |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PG-S1-T3D.5 |
| Kod programu: | W6-S1PG19.2023 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 2 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Student utrwali pogłębioną wiedzę i umiejętności dotyczącą modelowania, tworzenia tekstur i stosowania ich w obiektach trójwymiarowych oraz renderowania scen trójwymiarowych z zastosowaniem oświetlenia. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Gotowość do efektywnego wykorzystania wyobraźni, intuicji, kreatywnego myślenia w celu rozwiązywania zaawansowanych problemów projektowych. [K01] |
W6-PG1P-K01 [5/5] |
Gotowość realizowania zaawansowanych koncepcji i projektów trójwymiarowych opartych na zróżnicowanej stylistyce, wynikającej z wykorzystania wyobraźni, ekspresji i intuicji. [K02] |
W6-PG1P-K02 [5/5] |
Zaawansowana umiejętność odwzorowania oraz symulowania zachowania obiektu rzeczywistego w wirtualnej przestrzeni trójwymiarowej. [U01] |
W6-PG1P-U01 [5/5] |
Umiejętność świadomego korzystania z zestawu narzędzi do zaawansowanego tworzenia wirtualnych obiektów trójwymiarowych obejmujących modelowanie, teksturowanie i renderowanie z efektywnym oświetleniem. [U02] |
W6-PG1P-U01 [5/5] |
Zaawansowana znajomość narzędzi oraz problematykę tworzenia rozbudowanej grafiki 3D obejmująca modelowanie, teksturowanie, renderowanie i operowanie oświetleniem. [W01] |
W6-PG1P-W01 [5/5] |
Zaawansowana znajomość zależności technologicznych w realizacji projektów 3D obejmująca optymalizację obiektów do gier komputerowych. [W02] |
W6-PG1P-W03 [5/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| ćwiczenia [_fs_1] | 40 |
Opis [a03] Objaśnienie/wyjaśnienie [a05] Ekspozycja [c01] Prezentacja [c07] Praca z komputerem [d01] Ćwiczenie produkcyjne - warsztat [e02] Projektowanie [e04] Obserwacja [e06] Autoedukacja [f01] Praca koncepcyjna [f03] |
zaliczenie |
K01 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
| Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
| Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
| Wytworzenie/przygotowanie narzędzi, materiałów, dokumentacji niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a05] | Przygotowanie do zajęć | opracowanie, przygotowanie i weryfikacja przydatności narzędzi oraz materiałów (np. pomocy, scenariuszy, narzędzi badawczych, aparatury, itd.) do wykorzystania w ramach zajęć lub służących przygotowaniu się do nich |
| Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
| Konsultowanie harmonogramu [b03] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | zapoznanie z planem zajęć w celu optymalizacji uczestnictwa w zajęciach, w tym komplementarnych do zajęć kierunkowych; konsultowanie z potencjalnym udziałem tutora lub opiekuna roku |
| Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||