Wprowadzenie na rynek pracy
Kierunek studiów: Inżynieria zagrożeń środowiskowych
Kod programu: W2-S1IZ19.2023

Nazwa modułu: | Wprowadzenie na rynek pracy |
---|---|
Kod modułu: | W2-IZ-S1-021 |
Kod programu: | W2-S1IZ19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 1 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł dostarcza wiedzy teoretycznej i praktycznej umożliwiającej sprawne wejście absolwenta inżynierii zagrożeń środowiskowych na rynek pracy, w tym przekazuje informacje niezbędne do podjęcia własnej działalności gospodarczej. Studenci zapoznają się z aktualną sytuacją na rynku pracy, a także poznają podstawowe regulacje dotyczące rynku pracy, w tym prawa i obowiązki pracownika i pracodawcy. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu [K01] |
K02 [3/5] |
potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy [K02] |
K03 [4/5] |
wykazuje potrzebę stałego aktualizowania wiedzy kierunkowej oraz podnoszenia kompetencji zawodowych i osobistych. [K03] |
K01 [5/5] |
samodzielnie planuje własną karierę zawodową lub naukową. [U01] |
U08 [5/5] |
zna i rozumie uwarunkowania wykonywania różnych rodzajów działalności zawodowej związanej z inżynierią zagrożeń środowiska. [W01] |
W07 [3/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
laboratorium [W2-IZ-S1-021_fs_1] | 15 |
Wykład konwersatoryjny [b02] Metody aktywizujące: dyskusja/debata [b04] Prezentacja [c07] Indywidualna praca z tekstem [f02] |
zaliczenie |
K01 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] | Konsultowanie programu i organizacji zajęć | przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |