ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Użytkowe)
Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych
Kod programu: W6-S1EP19.2023
| Nazwa modułu: | ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Użytkowe) |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-EP-S1-SUZS |
| Kod programu: | W6-S1EP19.2023 |
| Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | egzamin |
| Punkty ECTS: | 3 |
| Cel i opis treści kształcenia: | Moduł realizowany jest w postaci wykładu monograficznego, prezentującego wybrane aspekty sztuk użytkowych w kontekście społecznym, historycznym i dydaktycznym. Celem moduły jest poszerzenie wiedzy specjalistycznej w zakresie wybranej specjalności. |
| Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student zna i rozumie specjalistyczne zagadnienia związane z wybrana specjalnością. Tradycje twórcze związane ze sztukami użytkowymi, podstawowe etapy historii, tendencje rozwojowe, reprezentatywne dzieła oraz publikacje związane z tymi zagadnieniami [W6-EP-S1- SUZS_1] |
W6-EP-S1-W02 [3/5] |
Student potrafi przygotowywać typowe wystąpienia ustne, dotyczące zagadnień szczegółowych związanych ze sztukami użytkowymi [W6-EP-S1- SUZS_2] |
W6-EP-S1-U08 [3/5] |
Student jest gotów do efektywnego komunikowania się i inicjowania działań w społeczeństwie oraz prezentowania zadań w przystępnej formie, w tym z zastosowaniem technologii informacyjnych [W6-EP-S1- SUZS_3] |
W6-EP-S1-K05 [2/5] |
| Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
|---|---|---|---|---|
| wykład [W6-EP-S1- SUZS_fs_1] | 15 |
Wykład informacyjny/kursowy [a01] |
egzamin |
W6-EP-S1- SUZS_1 |
| Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
|---|---|---|
| Nazwa | Kategoria | Opis |
| Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
| Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
| Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||