ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Piękne) Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych
Kod programu: W6-S1EP19.2023

Nazwa modułu: ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Piękne)
Kod modułu: W6-EP-S1-SPZS
Kod programu: W6-S1EP19.2023
Semestr: semestr zimowy 2025/2026
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Cel i opis treści kształcenia:
Moduł realizowany jest w postaci wykładu monograficznego, prezentującego wybrane aspekty sztuk pięknych w kontekście społecznym, historycznym i dydaktycznym. Celem moduły jest poszerzenie wiedzy specjalistycznej w zakresie wybranej specjalności.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna i rozumie specjalistyczne zagadnienia związane z wybrana specjalnością. Tradycje twórcze związane ze sztukami pięknymi, podstawowe etapy historii, tendencje rozwojowe, reprezentatywne dzieła oraz publikacje związane z tymi zagadnieniami [W6-EP-S1- SPZS_1]
W6-EP-S1-W02 [3/5] W6-EP-S1-W03 [3/5] W6-EP-S1-W04 [3/5]
Student potrafi przygotowywać typowe wystąpienia ustne, dotyczące zagadnień szczegółowych związanych ze sztukami pięknymi [W6-EP-S1- SPZS_2]
W6-EP-S1-U08 [3/5]
Student jest gotów do efektywnego komunikowania się i inicjowania działań w społeczeństwie oraz prezentowania zadań w przystępnej formie, w tym z zastosowaniem technologii informacyjnych [W6-EP-S1- SPZS_3]
W6-EP-S1-K05 [2/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
wykład [W6-EP-S1- SPZS_fs_1] 15 Wykład informacyjny/kursowy [a01]  egzamin W6-EP-S1- SPZS_1 W6-EP-S1- SPZS_2 W6-EP-S1- SPZS_3
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] Przygotowanie do zajęć
przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] Przygotowanie do zajęć
czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)