ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Piękne)
Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuk plastycznych
Kod programu: W6-S1EP19.2023

Nazwa modułu: | ZAGADNIENIA SPECJALNOŚCIOWE (dla specjalności Sztuki Piękne) |
---|---|
Kod modułu: | W6-EP-S1-SPZS |
Kod programu: | W6-S1EP19.2023 |
Semestr: | semestr zimowy 2025/2026 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Cel i opis treści kształcenia: | Moduł realizowany jest w postaci wykładu monograficznego, prezentującego wybrane aspekty sztuk pięknych w kontekście społecznym, historycznym i dydaktycznym. Celem moduły jest poszerzenie wiedzy specjalistycznej w zakresie wybranej specjalności. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna i rozumie specjalistyczne zagadnienia związane z wybrana specjalnością. Tradycje twórcze związane ze sztukami pięknymi, podstawowe etapy historii, tendencje rozwojowe, reprezentatywne dzieła oraz publikacje związane z tymi zagadnieniami [W6-EP-S1- SPZS_1] |
W6-EP-S1-W02 [3/5] |
Student potrafi przygotowywać typowe wystąpienia ustne, dotyczące zagadnień szczegółowych związanych ze sztukami pięknymi [W6-EP-S1- SPZS_2] |
W6-EP-S1-U08 [3/5] |
Student jest gotów do efektywnego komunikowania się i inicjowania działań w społeczeństwie oraz prezentowania zadań w przystępnej formie, w tym z zastosowaniem technologii informacyjnych [W6-EP-S1- SPZS_3] |
W6-EP-S1-K05 [2/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
wykład [W6-EP-S1- SPZS_fs_1] | 15 |
Wykład informacyjny/kursowy [a01] |
egzamin |
W6-EP-S1- SPZS_1 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Kwerenda materiałów i przegląd działań niezbędnych do uczestnictwa w zajęciach [a01] | Przygotowanie do zajęć | przegląd literatury, dokumentacji, narzędzi i materiałów oraz specyfiki i zakresu działań wskazanych w sylabusie jako wymagane do pełnego uczestnictwa w zajęciach |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |