Recepcja treści cyfrowych
Kierunek studiów: Architektura informacji
Kod programu: W1-S1AI19.2023

Nazwa modułu: | Recepcja treści cyfrowych |
---|---|
Kod modułu: | W1-AI-S1-RTC02 |
Kod programu: | W1-S1AI19.2023 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Cel i opis treści kształcenia: | Celem tego modułu jest wyposażenie studenta w wiedzę i umiejętności z zakresu: metod, technik i narzędzi służących analizie wypowiedzi cyfrowych oraz strategii ich recepcji. |
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): | nie dotyczy |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student jest świadomy konieczności systematycznego weryfikowania wiedzy i umiejętności w obszarze praktyk recepcyjnych treści cyfrowych. [RTC02_1] |
K_K01 [4/5] |
Student potrafi ocenić konkretną wypowiedź sieciową, uwzględniając jej funkcjonalność. [RTC02_2] |
K_U03 [5/5] |
Student umie dobrać metody i narzędzia w celu identyfikacji, klasyfikacji i analizy wypowiedzi sieciowych. [RTC02_3] |
K_U02 [4/5] |
Student potrafi wskazać i scharakteryzować podobieństwa oraz różnice w odbiorze treści cyfrowych między poszczególnymi typami społeczności internetowych. [RTC02_4] |
K_U09 [3/5] |
Student zna badawcze koncepcje dotyczące funkcjonowania człowieka jako odbiorcy treści kultury w przestrzeni cyfrowej. [RTC02_5] |
K_W07 [5/5] |
Forma prowadzonych zajęć | Liczba godzin | Metody prowadzenia zajęć | Sposób weryfikacji efektów uczenia się | Efekty uczenia się |
---|---|---|---|---|
wykład [RTC02_fs_1] | 15 |
Wykład informacyjny/kursowy [a01] Wykład konwersatoryjny [b02] Prezentacja [c07] |
egzamin |
RTC02_1 |
ćwiczenia [RTC02_fs_2] | 30 |
Metody aktywizujące: flipped classroom [b09] Praca z komputerem [d01] Ćwiczenie produkcyjne - warsztat [e02] |
zaliczenie |
RTC02_2 |
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności: | ||
---|---|---|
Nazwa | Kategoria | Opis |
Czytanie literatury / analiza materiałów źródłowych [a02] | Przygotowanie do zajęć | czytanie literatury wskazanej w sylabusie; przegląd, porządkowanie, analiza i wybór materiałów źródłowych do wykorzystania w ramach zajęć |
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] | Przygotowanie do zajęć | czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach) |
Ustalanie etapów realizacji zadań przyczyniających się do weryfikacji efektów uczenia się [c01] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | przygotowanie strategii realizacji zadania uwzględniającej podział treści, czynności i ich zakres, czas realizacji oraz/lub sposób pozyskania niezbędnych do jego wykonania materiałów i narzędzi, itp. |
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie |
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] | Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się | zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się |
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się |
Opracowanie planu korekty i zadań uzupełniających/korygujących [d02] | Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się | przegląd i wybór zadań oraz czynności pozwalających na eliminację wskazanych przez NA błędów, ich weryfikację lub poprawę oraz zaliczenie zadania na, co najmniej, najniższym dopuszczalnym poziomie |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |