Marketing w kulturze Kierunek studiów: Etnologia i antropologia kulturowa
Kod programu: W6-S1AK19.2023

Nazwa modułu: Marketing w kulturze
Kod modułu: W6-AK-S1-MKN
Kod programu: W6-S1AK19.2023
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Cel i opis treści kształcenia:
W ramach modułu zostanie przedstawiona problematyka marketingu w sferze kultury, czyli wykorzystanie zasad marketingu w działalności publicznych, prywatnych oraz pozarządowych organizacji kultury. Marketing jest tu traktowany jako dyscyplina obejmująca działania podejmowane przez te organizacje w celu przyciągnięcia klientów i utrzymania z nimi relacji. Zaprezentowane będą podstawowe koncepcje marketingowe, segmentacja nabywców dóbr i usług kultury, a także public relations w kulturze.
Lista modułów koniecznych do zaliczenia przed przystąpieniem do tego modułu (o ile to konieczne): nie dotyczy
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie działalności publicznych, prywatnych oraz pozarządowych organizacji kultury [_K_1]
K_K03 [5/5]
potrafi pracować indywidualnie i zespołowo w zespołach interdycyplinarnych [_U_1]
K_U07 [4/5]
zna i rozumie podstawowe reguły marketingu w sferze kultury [_W_1]
K_W12 [4/5]
Forma prowadzonych zajęć Liczba godzin Metody prowadzenia zajęć Sposób weryfikacji efektów uczenia się Efekty uczenia się
konwersatorium [_fs_1] 15 Wykład konwersatoryjny [b02] 
Analiza SWOT [b10] 
Praca koncepcyjna [f03] 
zaliczenie _K_1 _U_1 _W_1
Praca studenta poza udziałem w zajęciach obejmuje w szczególności:
Nazwa Kategoria Opis
Ćwiczenie praktycznych umiejętności [a03] Przygotowanie do zajęć
czynności polegające na powtarzaniu, doskonaleniu i utrwalaniu praktycznych umiejętności, w tym ćwiczonych podczas odbytych wcześniej zajęć lub nowych, niezbędnych z punktu widzenia realizacji kolejnych elementów programu (jako przygotowanie się uczestnictwa w zajęciach)
Zapoznanie się z zapisami sylabusa [b01] Konsultowanie programu i organizacji zajęć
przeglądanie zawartości sylabusa i zapoznanie się z treścią jego zapisów
Studiowanie wykorzystanej literatury oraz wytworzonych w ramach zajęć materiałów [c02] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
wgłębianie się, dociekanie, rozważanie, przyswajanie, interpretacja lub porządkowanie wiedzy pochodzącej z literatury, dokumentacji, instrukcji, scenariuszy, itd., wykorzystanych na zajęciach oraz z notatek lub innych materiałów/wytworów sporządzonych w ich trakcie
Realizacja indywidualnego lub grupowego zadania zaliczeniowego/egz./etapowego [c03] Przygotowanie do weryfikacji efektów uczenia się
zbiór czynności zmierzających do wykonania zadania zleconego do realizacji poza zajęciami, jako obligatoryjnego etapu/elementu weryfikacji przypisanych do tych zajęć efektów uczenia się
Analiza korekt/informacji zwrotnej ze strony NA dotyczących wyników wer. ef. ucz. [d01] Konsultowanie wyników weryfikacji efektów uczenia się
przegląd uwag, ocen i opinii sporządzonych przez NA odnoszących się do realizacji zadania sprawdzającego poziom osiągniętych efektów uczenia się
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)