Pitching (publiczna prezentacja projektu filmu)
Kierunek studiów: Creative management in new media
Kod programu: W8-S2CM20.2022

Nazwa modułu: | Pitching (publiczna prezentacja projektu filmu) |
---|---|
Kod modułu: | W8-ZN-S2-P |
Kod programu: | W8-S2CM20.2022 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | angielski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z wiedzą o pitchingu oraz kształcenie umiejętności i kompetencji związanych z prezentacją pomysłu filmowego, telewizyjnego, animacji czy teleturnieju. Studenci poznają istotne kryteria związane z potencjałem komercyjnym, dystrybucyjnym, festiwalowym i edukacyjnym filmu. Moduł ten obejmuje naukę metod publicznego opisu: pomysłu filmowego, historii filmowej i charakterystyki postaci. Wśród ważnych elementów przekazywanej wiedzy i kształtowanych umiejętności są sposoby kreowania zwiastuna filmowego, tworzenie ripomaticu i niezbędnej dokumentacji (m.in. one pager i mood board, logline i synopsis). Studenci zapoznają się podstawami researchu branżowego oraz dwoma głównymi formami pitchingu: standard pitching i elevator pitching. W szczególności studenci zdobędą umiejętności i kompetencje związane ze sposobami prezentacji pomysłu filmowego oraz sposobami prezentacji własnego doświadczenia zawodowego i odniesionymi sukcesami. |
Wymagania wstępne: | Student ma wiedzę o etapach produkcji filmowej. |
Literatura podstawowa: | K. Aksinowicz: Samorealizacja filmowa, Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2017.
M. J. Zabłocki: Organizacja Produkcji Filmu Fabularnego w Polsce, Wydawnictwo Wojciech Marzec, 2018. |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student posiada wiedzę z zakresu kryteriów branżowych i sposobów publicznej prezentacji pomysłu filmowego lub innej formy audiowizualnej. [P_1] |
K_W09 [5/5] |
Student zna zasady i metody prezentowania projektu dla publiczności. [P_2] |
K_W10 [4/5] |
Student posiada umiejętność realizacji publicznej prezentacji pomysłu filmowego lub innej formy audiowizualnej. [P_3] |
K_U01 [5/5] |
Student potrafi wykorzystywać podstawowe zasady wpływu społecznego dzięki zdobytym umiejętnościom prezentacji własnego doświadczenia zawodowego. [P_4] |
K_U12 [4/5] |
Student wykazuje kompetencje społeczne związane z występami publicznymi podczas sesji pitchingowej. [P_5] |
K_K05 [4/5] |
Student posiada kompetencje w nawiązywaniu relacji handlowych z odbiorcami sesji pitchingowej. [P_6] |
K_K10 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Sprawdzian [P_w_1] | Egzamin ustny w formie przeprowadzonej sesji pitchingowej projektu filmowego. |
P_1 |
Ocena ciągła [P_w_2] | Przygotowanie do zajęć, aktywność w dyskusji, wykazane umiejętności praktyczne przy sporządzaniu dokumentacji specjalistycznej. Praca praktyczna. |
P_3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [P_fs_1] | Wykład teoretyczny, wykład aktywizujący, prezentacja multimedialna, dyskusja. |
15 | Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu. |
30 |
Sprawdzian [P_w_1] |
ćwiczenia [P_fs_2] | Studia przypadków, które mają skłonić studentów do samodzielnego analizowania pętli rozgrywek, a przede wszystkim zrozumienia logiki i mechaniki gry wideo. Ćwiczenia aktywizujące. Praca w grupach. |
15 | Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
30 |
Ocena ciągła [P_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |