Psychologia - warsztaty, semestr 3.
Kierunek studiów: Filologia germańska
Kod programu: W1-S1FG19.2022

Nazwa modułu: | Psychologia - warsztaty, semestr 3. |
---|---|
Kod modułu: | 0245-FGS1-N-PSY-3 |
Kod programu: | W1-S1FG19.2022 |
Semestr: | semestr zimowy 2023/2024 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Celem modułu jest przekazanie pogłębionej wiedzy, umiejętności szczegółowych i praktycznych kompetencji społecznych z zakresu psychologii, procesu rozwoju ucznia w okresie dzieciństwa, adolescencji i wczesnej dorosłości, teorii spostrzegania społecznego i komunikacji, procesu uczenia się oraz zagadnienia autorefleksji i samorozwoju. Szczegółowe treści kształcenia zostały sformułowane w sylabusie przedmiotu psychologia - warsztaty dla właściwego semestru |
Wymagania wstępne: | osiągnięte efekty uczenia się w zakresie przedmiotu psychologia, semestr 2 |
Literatura podstawowa: | zgodnie z sylabusem |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
zna i rozumie proces uczenia się: modele uczenia się, w tym koncepcje klasyczne i współczesne ujęcia w oparciu o wyniki badań neuropsychologicznych, metody i techniki uczenia się z uwzględnieniem rozwijania metapoznania, trudności w uczeniu się, ich przyczyny i strategie ich przezwyciężania, metody i techniki identyfikacji oraz wspomagania rozwoju uzdolnień i zainteresowań, bariery i trudności w procesie komunikowania się, techniki i metody usprawniania komunikacji z uczniem oraz między uczniami [0245-FGS1-N-PSY_1] |
FGN_W06 [4/5] |
zna i rozumie zagadnienia autorefleksji i samorozwoju: zasoby własne w pracy nauczyciela – identyfikacja i rozwój, indywidualne strategie radzenia sobie z trudnościami, stres i nauczycielskie wypalenie zawodowe [0245-FGS1-N-PSY_2] |
FGN_W14 [4/5] |
potrafi identyfikować potrzeby uczniów w rozwoju uzdolnień i zainteresowań [0245-FGS1-N-PSY_3] |
FGN_U02 [4/5] |
. radzić sobie ze stresem i stosować strategie radzenia sobie z trudnościami [0245-FGS1-N-PSY_4] |
FGN_U18 [2/5] |
zaplanować działania na rzecz rozwoju zawodowego na podstawie świadomej autorefleksji i informacji zwrotnej od innych osób [0245-FGS1-N-PSY_5] |
FGN_U11 [2/5] |
jest gotów do wykorzystania zdobytej wiedzy psychologicznej do analizy zdarzeń pedagogicznych [0245-FGS1-N-PSY_6] |
FGN_K01 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Zaliczenie [0245-FGS1-N-PSY-Z] | zgodnie z sylabusem |
0245-FGS1-N-PSY_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
warsztat [0245-FGS1-N-PSY-WR] | (brak informacji) |
30 | (brak informacji) |
30 |
Zaliczenie [0245-FGS1-N-PSY-Z] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |