Seminarium dyplomowe 3
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: 12-N1PE12.2014

Nazwa modułu: | Seminarium dyplomowe 3 |
---|---|
Kod modułu: | 12-PE-OP-N1-8SD.3 |
Kod programu: | 12-N1PE12.2014 |
Semestr: | semestr letni 2016/2017 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 5 |
Opis: | Celem seminarium dyplomowego jest zorganizowanie i przeprowadzenie badań, analiza otrzymanego materiału empirycznego, opracowanie rozdziału/rozdziałów empirycznych pracy, zredagowanie całości pracy, opracowanie ostatecznej wersji pracy dyplomowej; przygotowanie do egzaminu i obrony . Seminarium związane jest ściśle z problematyką specjalności opiekuńczo-wychowawczej, praca poszerza wiedzę i kompetencje zawodowe studenta. |
Wymagania wstępne: | Realizacja efektów kształcenia modułów w zakresu kształcenia ogólnego, podstawowego, kierunkowego. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla utrzymania i rozwoju prawidłowych więzi w środowiskach społecznych i odnosi zdobytą wiedzę do projektowania działań zawodowych także w ramach przygotowanej pracy dyplomowej [_K_1] |
K_K02 [3/5] |
ma przekonanie o wadze zachowania się w sposób profesjonalny, refleksji na tematy etyczne i postrzegania zasad etyki zawodowej [_K_2] |
K_K04 [3/5] |
potrafi w sposób precyzyjny i spójny wypowiadać się w mowie i na piśmie, na tematy dotyczące wybranych zagadnień pedagogicznych stanowiący przedmiot analiz teoretycznych i badań empirycznych podjętych w pracy dyplomowej, wykorzystuje przy tym różne ujęcia teoretyczne i metodologiczne pedagogiki i innych dyscyplin [_U_1] |
K_U06 [3/5] |
ma rozwinięte umiejętności w zakresie komunikacji interpersonalnej, potrafi używać języka specjalistycznego i porozumiewać się w sposób precyzyjny i spójny przy użyciu różnych kanałów i technik komunikacyjnych ze specjalistami w zakresie pedagogiki, jak i z odbiorcami spoza grona specjalistów, potrafi publicznie prezentować i bronić swoich osiągnięć i racji [_U_2] |
K_U07 [3/5] |
zna podstawowe tradycje paradygmatyczne badań społecznych, z których wywodzą się poszczególne metody, zna formalne zasady i warunki pisania i obrony pracy dyplomowej (w tym przebiegu egzaminu dyplomowego) [_W_1] |
K_W12 [3/5] |
ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju, ma podstawową wiedzę umożliwiającą osobiste i twórcze poszukiwanie własnej pedagogiki/pedagogii/doprowadzenie do krytycznego i refleksyjnego wzbogacania i tworzenia własnego, indywidualnego stylu pedagogicznego [_W_2] |
K_W18 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
praca dyplomowa [_w_1] | ocena sposobu organizacji i przeprowadzenia badań, umiejętności analizy otrzymanego materiału empirycznego, opracowania rozdziału/rozdziałów empirycznych pracy, ocena całej pracy |
_K_1 |
egzamin ustny [_w_2] | wynik egzaminu - obrona pracy dyplomowej |
_K_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
seminarium [_fns_1] | metoda słowna, problemowa, dyskusja, krytyczna ocena i analiza materiałów |
15 | organizacja i przeprowadzenie badań, analiza otrzymanego materiału badawczego, opracowanie rozdziału/rozdziałów empirycznych pracy, redakcja całej pracy, przygotowanie ostatecznej wersji pracy
przygotowanie do obrony pracy dyplomowej |
135 |
praca dyplomowa [_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |