Fakultet magisterski
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W6-N2PE19.2022
| Nazwa modułu: | Fakultet magisterski |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PE-WZ-N2-FM |
| Kod programu: | W6-N2PE19.2022 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | w zależności od wyboru |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Podejmowany w ramach modułu ogół zagadnień i zakres treści ma na celu wspomóc studentów w przygotowaniu własnej pracy dyplomowej, uwzględniając jej specyfikę przedmiotową i metodologiczną. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
jest gotów do określenia przedmiotu badań oraz uwzględniania różnych podejść w poszukiwaniu odpowiedzi na sformułowane problemy badawcze [FM_K_1] |
K_K03 [2/5] |
potrafi określać, rozpoznawać, interpretować problemy związane z edukacją, wychowaniem, opieką, pomocą, a także integrować wiedzę z pedagogiki oraz powiązanych z nią dyscyplin w celu analizy złożonych problemów
edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych [FM_U_1] |
K_U02 [2/5] |
ma uporządkowaną wiedzę na temat różnych środowisk wychowawczych, uczestników działalności edukacyjnej, opiekuńczo-wychowawczej oraz struktur społecznych, instytucji życia społecznego istotnych pod względem procesów edukacyjnych, a także uwarunkowań tych procesów [FM_W_1] |
K_W08 [2/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| ocena ciągła [FM_w_1] | bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z aktywności podejmowanej podczas zajęć - zgodna z opisem sposobu weryfikacji ujętym w sylabusie |
FM_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [FM_fns_1] | zastosowane mogą być metody: asymilacji wiedzy, samodzielnego dochodzenia do wiedzy, działalności praktycznej, waloryzacyjne, aktywizujące (planowania, dyskusyjne, diagnostyczne) itp. |
10 | analiza lektury wskazanej w sylabusie pod kątem dobranych treści, aktywność podczas zajęć, ugruntowanie wiedzy, umiejętności zdobywanych podczas zajęć |
110 |
ocena ciągła [FM_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||