PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.1
Kierunek studiów: Projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej
Kod programu: W6-S2PG19.2.2021
| Nazwa modułu: | PROJEKTY AR (WYBÓR) CZ.1 |
|---|---|
| Kod modułu: | W6-PG-S2-PAR.1 |
| Kod programu: | W6-S2PG19.2.2021 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Treści programowe modułu są związane z praktycznym zastosowaniem AR (Rzeczywistości Rozszerzonej). Student poznaje podstawy i zasady projektowania animacji dedykowanej potrzebą platformy rzeczywistości rozszerzonej. Student poznaje poszczególne etapy, sposoby oraz narzędzia niezbędne do poruszania się w tematyce AR. Marker Based, Marker Less, Superimposision Base. Każdy student pracuje na swoich autorskich materiałach. Student poznaje poszczególne etapy, narzędzia i sposoby niezbędne do zaprojektowania filmu – animacji odpowiadających wymogom platformy AR. |
| Wymagania wstępne: | Zaliczenie modułu: W6-PG-S2-SG.2, W6-PG-S2-DA.2, W6-PG-S2-PK.2, W6-PG-S2-KR. |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Zna zaawansowane zasady tworzenia projektu przestrzeni do gry. [W6-PG-S2- PAR.1_1] |
W6-PG2P-W01 [3/5] |
Posiada umiejętność poprawnego przedstawiania przestrzeni (architektury, pejzażu). [W6-PG-S2- PAR.1_2] |
W6-PG2P-W07 [2/5] |
Potrafi tworzyć interesującą przestrzeń gry zgodną z założeniami projektowymi. [W6-PG-S2- PAR.1_3] |
W6-PG2P-U03 [5/5] |
Posiada umiejętność przełożenia na język plastyczny obserwacji i doświadczeń. [W6-PG-S2- PAR.1_4] |
W6-PG2P-W05 [2/5] |
Posiada umiejętność pracy w przestrzeni dwuwymiarowej. [W6-PG-S2- PAR.1_5] |
W6-PG2P-W02 [2/5] |
Posiada wiedzę dotyczącą środków ekspresji i umiejętności warsztatowych pokrewnych dyscyplin artystycznych [W6-PG-S2- PAR.1_6] |
W6-PG2P-W02 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| projekt [W6-PG-S2- PAR.1_w_1] | Wykonanie i prezentacja projektu w oparciu o umiejętności projektowe wykorzystania AR, Zaprojektowany fragment gry lub animacja sekwencji według uzgodnionego scenariusza z zastosowaniem markerów AR |
W6-PG-S2- PAR.1_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [W6-PG-S2- PAR.1_fs_1] | Praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu tworzenia rzeczywistości rozszerzonej |
45 | Praktyczne zastosowanie wiedzy związanej z montażem animacji, marker base, marker less, superimposition base |
45 |
projekt [W6-PG-S2- PAR.1_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||