Muzyka 6 – Śpiewy mszalne i prawodawstwo z zakresu muzyki kościelnej
Kierunek studiów: Teologia
Kod programu: W7-SMTIP19.2022
| Nazwa modułu: | Muzyka 6 – Śpiewy mszalne i prawodawstwo z zakresu muzyki kościelnej |
|---|---|
| Kod modułu: | W7-TS-SMiPzZMK |
| Kod programu: | W7-SMTIP19.2022 |
| Semestr: | semestr zimowy 2027/2028 |
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 1 |
| Opis: | Zagadnienia modułu: śpiewy mszalne kapłana; podstawowe dokumenty z zakresu prawodawstwa muzyczno-liturgicznego. |
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
Student ma pogłębioną wiedzę dotyczącą prawodawstwa liturgiczno-muzycznego oraz z dziedziny kultury muzycznej [TM6-SMiPzZMK_01] |
TMA_W07 [3/5] |
Student potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę do rozwiązywania złożonych problemów, w tym światopoglądowych [TM6-SMiPzZMK_02] |
TMA_U15 [4/5] |
Student uczestniczy w życiu społeczno-kulturowym i potrafi krytycznie odnieść się do jego zjawisk [TM6-SMiPzZMK_03] |
TMA_K01 [4/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| Określony w sylabusie modułu [M6-SMiPzZMK_w_1] | Weryfikacja zgodnie z zasadami określonymi w sylabusie. |
TM6-SMiPzZMK_01 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| ćwiczenia [M6-SMiPzZMK_r_2] | bezpośredni przekaz określonej wiedzy i umiejętności modułu z wykorzystaniem pomocy audiowizualnych, internetowych oraz głosu, pianina i innych instrumentów |
15 | praca z pomocą wszystkich zbiorów śpiewów, zarówno w języku polskim, jak i łacińskim |
10 |
Określony w sylabusie modułu [M6-SMiPzZMK_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||