Tutoring 3
Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: W6-S2EK19.2021
| Nazwa modułu: | Tutoring 3 |
|---|---|
| Kod modułu: | 12-EK-S2-TTR.3 |
| Kod programu: | W6-S2EK19.2021 |
| Semestr: |
|
| Język wykładowy: | polski |
| Forma zaliczenia: | zaliczenie |
| Punkty ECTS: | 4 |
| Opis: | Trzeci semestr tutoringu przewiduje pracę ze studentem nad pisemnym przedstawieniem przez niego analizy wybranych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych (z kryteriami i oceną); przedstawienie do dyskusji z tutorem wybranego zjawiska kultury lub wydarzenia kulturalnego (w celu doskonalenia formy przekazu) oraz doskonalenie jakości własnych działań kulturalnych, społecznych, metod uczenia się i doskonalenia jakości komunikacji
|
| Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
| Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
| Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
|---|---|
potrafi przeprowadzić samoocenę własnych działań kulturalnych i społecznych, metod uczenia się, umiejętności komunikacyjnych (wypowiedzi pisemnych i ustnych) [_K_1] |
K_K01 [4/5] |
potrafi przedstawić w formie pisemnej wstępną analizę wybranych przykładów praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych i ich uwarunkowań, wykorzystując odpowiednio dobrane źródła bibliograficzne [_U_1] |
K_U01 [4/5] |
potrafi przedstawić tutorowi opinię o wybranym zjawisku kultury w poprawnej, komunikatywnej i adekwatnej do przedmiotu opinii formie oraz przedyskutować te opinię [_U_2] |
K_U03 [3/5] |
| Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
|---|---|---|
| praca pisemna [_w_1] | student przygotowuje na piśmie wstępną analizę wybranej praktyki kulturalnej, kulturalno-edukacyjnej lub społecznej; analiza powinna zostać przygotowana w oparciu o źródła bibliograficzne i traktowana jako podstawa do dyskusji z tutorem |
_K_1 |
| wpowiedź ustna [_w_2] | student przedstawia tutorowi opinię o wybranym zjawisku kultury; wypowiedź oceniana jest ze względu na poprawność językową i kompetencję merytoryczną oraz komunikatywność; w dyskusji student przedstawia program poprawy jakości/modyfikacji własnych działań społeczno-kulturalnych, metod uczenia się i/lub jakości komunikacji |
_K_1 |
| Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
|---|---|---|---|---|---|
| Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
| konwersatorium [_fs_1] | metody w ramach indywidualnych konsultacji seminaryjnych: dyskusja ze studentem, kierowanie procesem samodzielnego uczenia się i pracą z portfolio |
15 | przygotowanie na piśmie wstępnej analizy wybranych wcześniej ( w sem. 2.) dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych;
przygotowanie ustnej opinii na temat wybranego zjawiska kultury lub wydarzenia kulturalnego (dopracowanie jej formy językowej);
przygotowanie planów doskonalenia jakości własnych działań społecznych, kulturalnych, metod uczenia się i rozwinięcia kompetencji komunikacyjnych
|
105 |
praca pisemna [_w_1] |
| Załączniki |
|---|
| Opis modułu (PDF) |
| Sylabusy (USOSweb) | ||
|---|---|---|
| Semestr | Moduł | Język wykładowy |
| (brak danych) | ||