Tutoring 2 Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: W6-S2EK19.2021

Nazwa modułu: Tutoring 2
Kod modułu: 12-EK-S2-TTR.2
Kod programu: W6-S2EK19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
W drugim semestrze zajęć z zakresu tutoringu student przygotowuje się do badania z zakresu samodzielnie wybranej przez niego dziedziny działań kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych; uwzględniając interesujące przykłady dobrych praktyk, student wyłania kryteria ich wyboru z uzasadnieniem, wybiera i przedstawia związane z nimi źródła bibliograficzne. Wybory i zakres badań studenta pozostaje w zgodzie z tematyką pracy naukowej podejmowanej przez tutora, stąd przewiduje się udział studenta w badaniach tutora, od zapoznania się z ogólnym programem badań do realizacji zleconego mu zadania, wstępną analizę i interpretację uzyskanych wyników oraz poddanie ich pod dyskusję z tutorem.
Wymagania wstępne:
(brak informacji)
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
potrafi przeprowadzić samoocenę własnych działań kulturalnych i społecznych, metod uczenia się, umiejętności komunikacyjnych (wypowiedzi pisemnych i ustnych) [_K_1]
K_K01 [5/5]
potrafi wskazać przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych i społecznych związanych ze współpracą różnych podmiotów (z jej celami i uwarunkowaniami) oraz uzasadnić kryteria ich wyboru i ocenę (z wykorzystaniem źródeł bibliograficznych) [_U_1]
K_U01 [2/5]
potrafi włączyć się w badania tutora – wykonać wskazane zadanie badawcze, przeprowadzić wstępną analizę i interpretację uzyskanych w ramach zleconego zadania wyników, przygotowaną analizę przedstawić i przedyskutować z tutorem [_U_2]
K_U01 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
wypowiedź ustna [_w_1]
przedstawienie tutorowi wyboru przykładu dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych, kryteriów wyboru i uzasadnienia
_U_1
zadanie badawcze [_w_2]
wykonanie zadania badawczego w ramach badań tutora, przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem wstępnej analizy wyników i ich interpretacji
_U_2
dyskusja [_w_3]
przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem na początku i na końcu semestru analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych.
_K_1
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [_fs_1]
w czasie konsultacji indywidualnych student przedstawia: - wybrane przykłady dobrych praktyk, kryteria wyboru, związane z nimi źródła bibliograficzne; metody: dyskusja, kierowanie samodzielnym uczeniem się, praca z portfolio. - dyskusja z tutorem na temat wybranych przykładów, kryteriów i ich uzasadnienia (ad 12-EK-S2.TTR 3 _w_1)
15
student wybiera przykład/przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych: określa kryteria wyboru, przygotowuje związane z nimi materiały, szuka związanych z wybranymi praktykami źródeł bibliograficznych; Prowadzenie analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych, przygotowanie materiałów i wniosków do dyskusji z tutorem
105 wypowiedź ustna [_w_1] zadanie badawcze [_w_2] dyskusja [_w_3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)