Tutoring 2
Kierunek studiów: Edukacja kulturalna
Kod programu: W6-S2EK19.2021

Nazwa modułu: | Tutoring 2 |
---|---|
Kod modułu: | 12-EK-S2-TTR.2 |
Kod programu: | W6-S2EK19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | W drugim semestrze zajęć z zakresu tutoringu student przygotowuje się do badania z zakresu samodzielnie wybranej przez niego dziedziny działań kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych; uwzględniając interesujące przykłady dobrych praktyk, student wyłania kryteria ich wyboru z uzasadnieniem, wybiera i przedstawia związane z nimi źródła bibliograficzne. Wybory i zakres badań studenta pozostaje w zgodzie z tematyką pracy naukowej podejmowanej przez tutora, stąd przewiduje się udział studenta w badaniach tutora, od zapoznania się z ogólnym programem badań do realizacji zleconego mu zadania, wstępną analizę i interpretację uzyskanych wyników oraz poddanie ich pod dyskusję z tutorem. |
Wymagania wstępne: | (brak informacji) |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
potrafi przeprowadzić samoocenę własnych działań kulturalnych i społecznych, metod uczenia się, umiejętności komunikacyjnych (wypowiedzi pisemnych i ustnych) [_K_1] |
K_K01 [5/5] |
potrafi wskazać przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych i społecznych związanych ze współpracą różnych podmiotów (z jej celami i uwarunkowaniami) oraz uzasadnić kryteria ich wyboru i ocenę (z wykorzystaniem źródeł bibliograficznych) [_U_1] |
K_U01 [2/5] |
potrafi włączyć się w badania tutora – wykonać wskazane zadanie badawcze, przeprowadzić wstępną analizę i interpretację uzyskanych w ramach zleconego zadania wyników, przygotowaną analizę przedstawić i przedyskutować z tutorem [_U_2] |
K_U01 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
wypowiedź ustna [_w_1] | przedstawienie tutorowi wyboru przykładu dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych, kryteriów wyboru i uzasadnienia |
_U_1 |
zadanie badawcze [_w_2] | wykonanie zadania badawczego w ramach badań tutora, przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem wstępnej analizy wyników i ich interpretacji |
_U_2 |
dyskusja [_w_3] | przedstawienie i przedyskutowanie z tutorem na początku i na końcu semestru analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych. |
_K_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
konwersatorium [_fs_1] | w czasie konsultacji indywidualnych student przedstawia:
- wybrane przykłady dobrych praktyk, kryteria wyboru, związane z nimi źródła bibliograficzne;
metody: dyskusja, kierowanie samodzielnym uczeniem się, praca z portfolio.
- dyskusja z tutorem na temat wybranych przykładów, kryteriów i ich uzasadnienia (ad 12-EK-S2.TTR 3 _w_1)
|
15 | student wybiera przykład/przykłady dobrych praktyk kulturalnych, kulturalno-edukacyjnych lub społecznych: określa kryteria wyboru, przygotowuje związane z nimi materiały, szuka związanych z wybranymi praktykami źródeł bibliograficznych;
Prowadzenie analizy własnych działań, metod uczenia się i kompetencji komunikacyjnych, przygotowanie materiałów i wniosków do dyskusji z tutorem
|
105 |
wypowiedź ustna [_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |