Media społecznościowe w przemyśle audiowizualnym Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-N2OF19.2021

Nazwa modułu: Media społecznościowe w przemyśle audiowizualnym
Kod modułu: 09-OF-S2-MSWPA
Kod programu: W8-N2OF19.2021
Semestr:
  • semestr zimowy 2025/2026
  • semestr zimowy 2024/2025
  • semestr zimowy 2023/2024
  • semestr zimowy 2022/2023
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem modułu jest zapoznanie studenta z definicjami, typami i funkcjami mediów społecznościowych w przestrzeni audiowizualnej i poznaje ich miejsca w systemie medialnym. Student pozna podstawowe sposoby wykorzystania mediów społecznościowych do celów indywidualnych i promocyjnych. Pozna mocne i słabe strony mediów społecznościowych oraz szanse i zagrożenia jakie niesie ich użytkowanie. Student nabędzie wiedzę i umiejętności pozwalające na efektywne tworzenie i zarządzanie dystrybucją treści w mediach społecznościowych oraz optymalizację stron internetowych w przemyśle audiowizualnym.
Wymagania wstępne:
podstawowa wiedza z zakresu mediów społecznościowych w sektorze biznesowym
Literatura podstawowa:
A. Mac: E-przyjaciele: zobacz co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy. Wydawnictwo Helion, Gliwice 2011 Julie Atherton: Social Media Strategy. Wyd. Kogan Page 2019 Monika Czaplicka: Zarządzanie kryzysem w social media. Wyd. Onepress
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student zna podstawową wiedzę o mediach społecznościowych na rynku audiowizualnym. [MSWPA_1]
K_W05 [5/5]
Student definiuje cele i zakres działania mediów społecznościowych w przestrzeni audiowizualnej. [MSWPA_2]
K_W06 [4/5]
Student potrafi zrozumieć funkcjonowanie mediasfery w kształtowaniu komunikacji z odbiorcami utworów audiowizualnych. [MSWPA_3]
K_U05 [5/5]
Student zna koszty finansowe i zasobowe tworzenia treści na potrzeby mediów społecznościowych oraz ich pozycjonowania. [MSWPA_4]
K_U06 [4/5]
Student potrafi samodzielnie przeanalizować zdobytą wiedzę wykorzystując różne źródła informacji [MSWPA_5]
K_K05 [5/5]
Student potrafi prowadzić dialog, inicjować i utrzymywać relacje, inicjować i moderować kooperację w środowisku mediów społecznościowych [MSWPA_6]
K_K06 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [MSWPA_w_1]
przygotowanie własnego pakietu promocyjnego zakładającego użycie różnych narzędzi mediów społecznościowych dostępnych na rynku
MSWPA_1 MSWPA_2
Ocena ciągła [MSWPA_w_2]
Weryfikacja zasobu wiedzy studenta, jego aktywności, obecności i zaangażowania, udział w ćwiczeniach na zajęciach.
MSWPA_3 MSWPA_4 MSWPA_5 MSWPA_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [MSWPA_fs_1]
Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna, wykład problemowy i interaktywny, wykorzystanie Internetu
10
Analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału
35 Sprawdzian [MSWPA_w_1]
ćwiczenia [MSWPA_fs_2]
Pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa, metoda aktywizująca lub gra dydaktyczna lub metoda zadaniowa, metoda improwizacji praca na konkretnych przykładach z wybranych mediów społecznościowych utworów audiowizualnych lub innych przedsięwzięć z tego zakresu
10
Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
35 Ocena ciągła [MSWPA_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)