Promocja utworu audiowizualnego Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-S2OF19.2021

Nazwa modułu: Promocja utworu audiowizualnego
Kod modułu: 09-OF-S2-PUA
Kod programu: W8-S2OF19.2021
Semestr:
  • semestr letni 2024/2025
  • semestr letni 2023/2024
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 3
Opis:
Celem zajęć jest zbudowanie w studentach świadomości, iż promocja utworu audiowizualnego rozciąga się od okresu preprodukcji aż po okres zamknięcia procesu dystrybucji. Podczas zajęć zostaną przedstawione nowoczesne metody promocji filmu, niejednokrotnie nie kojarzące się z „promocją” sensu stricto. Student zdobędzie wiedzę, jak ważnym elementem biznesowym jest dobra promocja utworu audiowizualnego, kiedy po niego sięgać i w jaki sposób.
Wymagania wstępne:
Student powinien mieć podstawową wiedzę o rynku sprzedażowym w branży audiowizualnej.
Literatura podstawowa:
K. Doktorowicz: Media społecznościowe, dialog w cyberprzestrzeni. Maciej Tesławski: Techniki promocji sprzedaży. Wydawnictwo Słowa i Myśli 2016 Dave Chaffey: Digital Business i E-Commerce Management. Wydawnictwo Naukowe PWN 2016
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student pozna podstawowe zasady pojęcia promocja w branży audiowizualnej [PUA_1]
K_W11 [5/5]
Student posiada wiedzę na temat specyfiki promocji filmu we wszystkich okresach produkcji utworu audiowizualnego [PUA_2]
K_W12 [4/5]
Student potrafi skonstruować poprawną eksplikację i streszczenie filmu [PUA_3]
K_U11 [5/5]
Student potrafi współpracować z twórcą plakatu i trailera oraz zrozumie rolę i specyfikę współpracy z mediami. [PUA_4]
K_U12 [4/5]
Student rozróżnia przekazy skierowane do widza i do profesjonalisty (potencjalnego partnera biznesowego) [PUA_5]
K_K11 [5/5]
Student ma kompetencje planowania promocji utworu audiowizualnego, ma na niego wpływ i potrafi podejmować odpowiednie decyzje [PUA_6]
K_K12 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Sprawdzian [PUA_w_1]
Student przygotowuje plan promocji przedsięwzięcia o treści zgodnej z opisem modułu (kosztorys promocji itp.).
PUA_1 PUA_2
Ocena ciągła [PUA_w_2]
Student analizuje, sprawdza rynek i ma wiedzę na temat potencjalnego widza/odbiorcy danego przedsięwzięcia audiowizualnego.
PUA_3 PUA_4 PUA_5 PUA_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PUA_fs_1]
Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna, wykład problemowy i interaktywny, wykorzystanie Internetu.
15
Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu.
30 Sprawdzian [PUA_w_1]
ćwiczenia [PUA_fs_2]
Pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa, metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna lub metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu
15
Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
30 Ocena ciągła [PUA_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)