Promocja utworu audiowizualnego
Kierunek studiów: Organizacja produkcji filmowej i telewizyjnej
Kod programu: W8-S2OF19.2021

Nazwa modułu: | Promocja utworu audiowizualnego |
---|---|
Kod modułu: | 09-OF-S2-PUA |
Kod programu: | W8-S2OF19.2021 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Celem zajęć jest zbudowanie w studentach świadomości, iż promocja utworu audiowizualnego rozciąga się od okresu preprodukcji aż po okres zamknięcia procesu dystrybucji. Podczas zajęć zostaną przedstawione nowoczesne metody promocji filmu, niejednokrotnie nie kojarzące się z „promocją” sensu stricto. Student zdobędzie wiedzę, jak ważnym elementem biznesowym jest dobra promocja utworu audiowizualnego, kiedy po niego sięgać i w jaki sposób. |
Wymagania wstępne: | Student powinien mieć podstawową wiedzę o rynku sprzedażowym w branży audiowizualnej. |
Literatura podstawowa: | K. Doktorowicz: Media społecznościowe, dialog w cyberprzestrzeni.
Maciej Tesławski: Techniki promocji sprzedaży. Wydawnictwo Słowa i Myśli 2016
Dave Chaffey: Digital Business i E-Commerce Management. Wydawnictwo Naukowe PWN 2016 |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student pozna podstawowe zasady pojęcia promocja w branży audiowizualnej [PUA_1] |
K_W11 [5/5] |
Student posiada wiedzę na temat specyfiki promocji filmu we wszystkich okresach produkcji utworu audiowizualnego [PUA_2] |
K_W12 [4/5] |
Student potrafi skonstruować poprawną eksplikację i streszczenie filmu [PUA_3] |
K_U11 [5/5] |
Student potrafi współpracować z twórcą plakatu i trailera oraz zrozumie rolę i specyfikę współpracy z mediami. [PUA_4] |
K_U12 [4/5] |
Student rozróżnia przekazy skierowane do widza i do profesjonalisty (potencjalnego partnera biznesowego) [PUA_5] |
K_K11 [5/5] |
Student ma kompetencje planowania promocji utworu audiowizualnego, ma na niego wpływ i potrafi podejmować odpowiednie decyzje [PUA_6] |
K_K12 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Sprawdzian [PUA_w_1] | Student przygotowuje plan promocji przedsięwzięcia o treści zgodnej z opisem modułu (kosztorys promocji itp.). |
PUA_1 |
Ocena ciągła [PUA_w_2] | Student analizuje, sprawdza rynek i ma wiedzę na temat potencjalnego widza/odbiorcy danego przedsięwzięcia audiowizualnego. |
PUA_3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [PUA_fs_1] | Wykład informacyjny, prezentacja multimedialna, wykład problemowy i interaktywny, wykorzystanie Internetu. |
15 | Analiza literatury przedmiotu, analiza treści wykładu, poszukiwanie przykładów w praktyce, samodzielna realizacja wskazanych partii materiału z uwzględnieniem literatury przedmiotu. |
30 |
Sprawdzian [PUA_w_1] |
ćwiczenia [PUA_fs_2] | Pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne, metoda problemowa, metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna lub metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego, wykorzystanie Internetu |
15 | Samodzielne przygotowanie się do każdych zajęć, usystematyzowanie materiału przedstawionego na zajęciach, przygotowanie projektów - także grupowych. Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i analiza wybranych przez wykładowcę przykładów, powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
30 |
Ocena ciągła [PUA_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |