Moduł ogólnouczelniany Kierunek studiów: Pedagogika osób niepełnosprawnych z arteterapią
Kod programu: W6-S2PA19.2021

Nazwa modułu: Moduł ogólnouczelniany
Kod modułu: PONA_SEP_MO
Kod programu: W6-S2PA19.2021
Semestr: semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: egzamin
Punkty ECTS: 2
Opis:
Student dokonuje wyboru modułu(ów) spośród oferty ogólnouczelnianej określonej dla danego kierunku studiów. Celem modułu jest poszerzenie wiedzy, umiejętności i kompetencji studenta o treści spoza kierunku studiów.
Wymagania wstępne:
Brak
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
posiada umiejętność stawiania i analizowania problemów na podstawie uzyskanych treści z zakresu dyscypliny nauki niezwiązanej z kierunkiem studiów [PONA_SEP_MO_K_1]
K_K03 [2/5]
rozumie potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do rozwiązywanych problemów, integrowania wiedzy z różnych dyscyplin oraz praktykowania samokształcenia służącego pogłębianiu zdobytej wiedzy [PONA_SEP_MO_U_1]
K_U02 [2/5]
posiada ogólną wiedzę na temat wybranych zagadnień i metod naukowych charakterystycznych dla danej dyscypliny nauki niezwiązanej z kierunkiem studiów [PONA_SEP_MO_W_1]
K_W09 [2/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie/egzamin [PONA_SEP_w_1]
Weryfikacja na podstawie pracy zaliczeniowej ustalonej z prowadzącym dany moduł na podstawie sylabusa
PONA_SEP_MO_K_1 PONA_SEP_MO_U_1 PONA_SEP_MO_W_1
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [PONE_SEP_W]
Wykład interaktywny zgodny z formą prowadzenie ustaloną przez danego wykładowcę prowadzącego moduł ogólnouczelniany
30
Zgodny z sylabusem do danego modułu
30 Zaliczenie/egzamin [PONA_SEP_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)