Komunikacja społeczna i organizacja imprez Kierunek studiów: Edukacja artystyczna w zakresie sztuki muzycznej
Kod programu: 13-S2EM12.2014

Nazwa modułu: Komunikacja społeczna i organizacja imprez
Kod modułu: 13-EM-S2-OIA
Kod programu: 13-S2EM12.2014
Semestr: semestr letni 2015/2016
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Definicje komunikacji społecznej, psychologiczne uwarunkowania w komunikacji społecznej, werbalne i niewerbalne sposoby komunikacji, metody i sposoby przekazywania informacji, teoretyczne podstawy negocjacji, zasady negocjacji, public relations, zasady organizacji imprez artystycznych, wybrane zagadnienia z prawa autorskiego.
Wymagania wstępne:
Zalecane: realizacja efektów kształcenia modułów Marketing i promocja dóbr kultury.
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Posiada ogólną wiedzę z zakresu komunikacji społecznej i sposobów komunikowania się. [13-EM-S2-OIA_1]
K_W06 [3/5] K_W07 [3/5] K_W08 [2/5] KN2_W10 [2/5]
Posiada podstawową wiedzę na temat podstaw prawnych w zakresie organizacji imprez artystycznych. [13-EM-S2-OIA_2]
K_K13 [4/5]
Umie zdefiniować najważniejsze pojęcia i terminy z zakresu komunikacji społecznej oraz zastosować praktycznie techniki komunikacji w odniesieniu do różnych podmiotów. [13-EM-S2-OIA_3]
K_U05 [3/5] K_U06 [3/5] K_K01 [2/5]
Posiada praktyczną umiejętność organizacji imprez artystycznych, umie opracować program imprezy pod względem merytorycznym i opracować planowany budżet. [13-EM-S2-OIA_4]
K_W11 [2/5] K_U01 [3/5] K_U02 [3/5] K_U10 [2/5] K_U11 [2/5] K_U12 [2/5] K_K01 [2/5] K_K03 [3/5] K_K04 [2/5] K_K10 [3/5] K_K12 [3/5]
Zna, rozumie i potrafi zastosować nowoczesne techniki informacyjne oraz etyczno-prawne formy komunikacji. [13-EM-S2-OIA_5]
K_W12 [2/5] K_U02 [2/5] K_U05 [1/5] K_K10 [2/5] K_K11 [3/5]
Posiada poszerzoną wiedzę na temat ochrony własności intelektualnej i prawa autorskiego i potrafi ją zastosować w organizacji własnych projektów artystycznych. [13-EM-S2-OIA_6]
K_K13 [4/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
aktywność na zajęciach [OIA_w_1]
weryfikacja wiedzy i umiejętności podczas prezentacji na zajęciach
13-EM-S2-OIA_1 13-EM-S2-OIA_2 13-EM-S2-OIA_3
kolokwium pisemne [OIA_w_2]
Kolokwium pisemne uwzględniające treści omawiane na zajęciach
13-EM-S2-OIA_4 13-EM-S2-OIA_5 13-EM-S2-OIA_6
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [OIA_fs_1]
przedstawienie i wyjaśnienie podstawowych pojęć z zakresu komunikacji społecznej, organizacji imprez i prawa autorskiego
15
praca ze wskazaną literaturą przedmiotu obejmującą samodzielne przyswojenie wiedzy dotyczącej wskazanych zagadnień
10 aktywność na zajęciach [OIA_w_1]
ćwiczenia [OIA_fs_2]
poznawanie szczegółowych zagadnień na przykładach opracowanych przez studenta projektów artystycznych, ich analiza i korekta
15
grupowa realizacja zaleconych zadań, ich omawianie i korekta przy pomocy pedagoga
20 aktywność na zajęciach [OIA_w_1] kolokwium pisemne [OIA_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)