Wprowadzenie do PR i reklamy Kierunek studiów: Doradztwo polityczne i publiczne
Kod programu: W3-S1DP19.2020

Nazwa modułu: Wprowadzenie do PR i reklamy
Kod modułu: WPRR
Kod programu: W3-S1DP19.2020
Semestr: semestr zimowy 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Moduł Wprowadzenie do PR i reklamy przygotowuje do praktycznej realizacji działań komunikacyjnych i kampanii reklamowych w instytucjach, firmach czy przedsiębiorstwach. Moduł ma na celu zapoznanie słuchaczy ze specyfiką, historią oraz charakterystyką PR, metodami i technikami stosowanymi w wewnętrznych i zewnętrznych działaniach, komunikacją z różnymi grupami otoczenia, w tym otoczeniem medialnym, a także podstawowych informacji z zakresu reklamy.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
jest zdolny do uczestnictwa w procesach projektowania strategii reklamowych i PR [WPRR _K1]
DPiP_K06 [4/5]
ma świadomość znaczenia etyki w działalności PR i potrafi sprawnie posługiwać się zasadami etycznymi w praktycznej działalności [WPRR _K2]
DPiP_K05 [5/5]
potrafi projektować działalność Public Relations w instytucjach i przedsiębiorstwach rożnego rodzaju, dostosowując ją do ich specyfiki [WPRR _U1]
DPiP_U19 [4/5]
potrafi ocenić efektywność prowadzonych działań reklamowych i PR oraz konsekwencje zastosowania różnych technik perswazyjnych [WPRR _U2]
DPiP_U02 [5/5]
potrafi wykorzystać w konstrukcji przekazu reklamowego różne techniki perswazyjne oparte zarówno na argumentacji emocjonalnej, jak i racjonalnej [WPRR _U3]
DPiP_U12 [3/5]
zna podstawowe metody i techniki wykorzystywane w PR oraz reklamie [WPRR _W1]
DPiP_W02 [4/5]
ma podstawową wiedzę z zakresu terminologii używanej w reklamie i Public Relations [WPRR _W2]
DPiP_W01 [5/5]
posiada wiedzę na temat struktur, instytucji społecznych i innych podmiotów wykorzystujących w swojej działalności techniki Public Relations oraz reklamy [WPRR _W3]
DPiP_W07 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Zaliczenie [WPRR_w_1]
Weryfikacja efektów uczenia się została dokładnie określona w sylabusie stworzonym dla modułu.
WPRR _K1 WPRR _K2 WPRR _U1 WPRR _U2 WPRR _U3 WPRR _W1 WPRR _W2 WPRR _W3
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
konwersatorium [WPRR_fs_1]
Zajęcia prowadzone są z użyciem poniższych metod: - dyskusja moderowana przez prowadzącego ćwiczenia, - analizowanie oraz rozwiązywanie praktycznych problemów związanych z kreowaniem wizerunku, public relations i reklamą
30
Praca własna studenta obejmuje: - studiowanie literatury przedmiotu, - przygotowywanie wystąpień ustnych, - przygotowanie projektów zaliczeniowych, - przygotowanie do zaliczenia.
20 Zaliczenie [WPRR_w_1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)