Rodzaje broni i uzbrojenia
Kierunek studiów: Bezpieczeństwo narodowe i międzynarodowe
Kod programu: W3-S2BM19.2020

Nazwa modułu: | Rodzaje broni i uzbrojenia |
---|---|
Kod modułu: | RBU |
Kod programu: | W3-S2BM19.2020 |
Semestr: | semestr letni 2021/2022 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 2 |
Opis: | Celem modułu jest zapoznanie studentów z podstawowymi rodzajami broni i uzbrojenia wykorzystywanymi zarówno w Polsce, jak i w wybranych państwach świata, ich specyfiką oraz rolą na polu walki. W ramach modułu studenci powinni nabyć umiejętność prawidłowego identyfikowania najważniejszych typów uzbrojenia wykorzystywanych przez mocarstwa światowe. |
Wymagania wstępne: | Podstawy wiedzy z zakresu edukacja dla bezpieczeństwa. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę z zakresu systemów broni i uzbrojenia. [RBU_K_1] |
BNM_2_K08 [2/5] |
Potrafi zidentyfikować i podać specyfikację najważniejszych systemów broni i uzbrojenia wykorzystywanych w Polsce i na świecie. [RBU_U_1] |
BNM_2_U12 [3/5] |
Zna najważniejsze systemy broni i uzbrojenia wykorzystywane przez służby mundurowe w Polsce. [RBU_W_1] |
BNM_2_W13 [3/5] |
Ma pogłębioną wiedzę na temat systemów i uzbrojenia wykorzystywanych przez armie mocarstw światowych. [RBU_W_2] |
BNM_2_W13 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Dyskusja moderowana [RBU_1] | W ramach ćwiczeń prowadzący organizuje dyskusje ze studentami, sprawdzające wiedzę oraz wykształcające odpowiednie umiejętności i kompetencje. |
RBU_K_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
konwersatorium [RBU_FS_1] | Zajęcia prowadzone są z użyciem następujących metod:
- dyskusja moderowana,
- opis wyjaśniający,
- dyskusja piramidowa,
- dyskusja dydaktyczna,
- dyskusja okrągłego stołu,
- metoda „burzy mózgów”
- aranżowanie debat,
- analizowanie i rozwiązywanie problemów praktycznych i teoretycznych.
|
15 | Praca własna studenta obejmuje:
- zapoznanie się z literaturą przedmiotu,
- zapoznanie się i zdanie lektur obowiązkowych,
- przygotowywanie wystąpień ustnych. |
45 |
Dyskusja moderowana [RBU_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |