Przedmiot fakultatywny 4 Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S2PE19.2020

Nazwa modułu: Przedmiot fakultatywny 4
Kod modułu: O_F II/4
Kod programu: W3-S2PE19.2020
Semestr:
  • semestr letni 2022/2023
  • semestr letni 2021/2022
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 3
Opis:
Zamierzone efekty planuje się osiągnąć dzięki uczestnictwu studentów w zajęciach umożliwiających realizację zadań teoretycznych i praktycznych wynikających ze specyfiki przedmiotów fakultatywnych, co stwarza optymalne warunki do nabycia przez studentów założonych kompetencji.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Student ma pogłębioną wiedzę o rodzajach więzi społecznych i o rządzących nimi prawidłowościach istotnych z punktu widzenia procesów edukacyjnych. [O F II/1 1]
K_W07 [1/5]
Student ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań [O FII/1 2]
K_U07 [1/5]
Student wybiera i stosuje właściwy dla danej działalności pedagogicznej sposób postępowania, dobiera środki i metody pracy w celu efektywnego wykonywania pojawiających się zadań zawodowych [O FII/1 3]
K_U10 [1/5]
Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego. [O FII/1 4]
K_K01 [1/5]
Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny i budowania warsztatu pracy pedagoga. [O FII/1 5]
K_K03 [1/5]
Student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych. [O FII/1 6]
K_K05 [1/5]
Student jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne. [O FII/1 7]
K_K07 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Praca pisemna [O FII/1 w 1]
Temat pracy pisemnej związany ze specyfiką przedmiotów fakultatywnych (raport, esej, recenzja, sprawozdanie, arkusz obserwacji, konspekt zajęć itd.)
O F II/1 1 O FII/1 2 O FII/1 3 O FII/1 4 O FII/1 5 O FII/1 6 O FII/1 7
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [O FII/1 fs 2]
Przygotowanie pracy zaliczeniowej
15
Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy
75 Praca pisemna [O FII/1 w 1]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)