Przedmiot fakultatywny 2
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S2PE19.2020

Nazwa modułu: | Przedmiot fakultatywny 2 |
---|---|
Kod modułu: | O_F II/2 |
Kod programu: | W3-S2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Zamierzone efekty planuje się osiągnąć dzięki uczestnictwu studentów w zajęciach umożliwiających realizację zadań teoretycznych i praktycznych
wynikających ze specyfiki przedmiotów fakultatywnych, co stwarza optymalne warunki do nabycia przez studentów założonych kompetencji. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma pogłębioną wiedzę o rodzajach więzi społecznych i o rządzących nimi prawidłowościach istotnych z punktu widzenia
procesów edukacyjnych. [O F II/1 1] |
K_W07 [1/5] |
Student ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych
oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań [O FII/1 2] |
K_U07 [1/5] |
Student wybiera i stosuje właściwy dla danej działalności pedagogicznej sposób postępowania, dobiera środki i metody pracy w celu efektywnego wykonywania pojawiających się zadań zawodowych. [O FII/1 3] |
K_U10 [1/5] |
Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i
zawodowego. [O FII/1 4] |
K_K01 [1/5] |
Student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych, ma
pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny i budowania warsztatu pracy pedagoga. [O FII/1 5] |
K_K03 [1/5] |
Student jest przekonany o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki
zawodowej; dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą; poszukuje
optymalnych rozwiązań i możliwości korygowania nieprawidłowych działań pedagogicznych. [O FII/1 6] |
K_K05 [1/5] |
Student jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami nie
będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania
pedagogiczne. [O FII/1 7] |
K_K07 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Praca pisemna [O FII/1 w 1] | Temat pracy pisemnej związany ze specyfiką przedmiotów fakultatywnych (raport, esej,
recenzja, sprawozdanie, arkusz obserwacji, konspekt zajęć itd.) |
O F II/1 1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [O FII/1 fs 2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
15 | Przygotowanie pracy zaliczeniowej |
75 |
Praca pisemna [O FII/1 w 1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |