Nowe media w biznesie i współpraca z mediami Field of study: International Polish Studies
Programme code: W1-S1MP19.2020

Module name: Nowe media w biznesie i współpraca z mediami
Module code: 02-MSP1OS-14-BNMB
Programme code: W1-S1MP19.2020
Semester:
  • summer semester 2025/2026
  • summer semester 2024/2025
  • summer semester 2023/2024
  • summer semester 2022/2023
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 2
Description:
Student zapoznaje się ze specyfiką „nowych mediów” oraz dyskusjami i opiniami na ich temat. Poznaje możliwości wykorzystania nowych mediów w kontekście życia biznesowego oraz biznesowymi uwarunkowaniami funkcjonowania nowych mediów. Analizuje z wykładowcą przypadki relacji nowe media – biznes.
Prerequisites:
brak
Key reading:
(no information given)
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Student zna podstawową terminologię i metody w badań w zakresie badania nowych mediów i ich uwarunkowań kulturowych i psychospołecznych. [BNMB_1]
K_W02 [4/5]
Student potrafi przygotować ustne wystąpienie przeznaczone do zaprezentowania w mediach z zakresu biznesu. [BNMB_10]
K_U13 [3/5]
Student odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje zadania związane z medialnym przedstawianiem działań biznesowych. [BNMB_11]
K_K04 [5/5]
Student systematycznie uczestniczy w życiu kulturalnym jako twórca tekstów w nowych mediach w obiegu studenckim i lokalnym. [BNMB_12]
K_K11 [3/5]
Student interesuje się nowymi zjawiskami w życiu kulturalnym i ich uwarunkowaniami biznesowymi, szczególnie tymi, które istnieją w przestrzeni wirtualnej. [BNMB_13]
K_K12 [5/5]
Student posiada podstawową wiedzę na temat sztuki polskiej i światowej i możliwości jej nowoczesnej prezentacji i udostępniania w nowych mediach. [BNMB_2]
K_W06 [4/5]
Student posiada podstawową wiedzę o współczesnych dokonaniach ośrodków i szkół badawczych z dziedziny badań nad językiem w mediach i kulturą medialną, szczególnie dotyczących sytuacji biznesowych. [BNMB_3]
K_W13 [4/5]
Student zna i rozumie zasady postępowania badawczego z dziedziny nowych mediów; zna pojęcia z zakresu prawa autorskiego i innych niezbędnych aktów prawnych związanych z publikacjami medialnymi; rozumie potrzebę ochrony własności intelektualnej. [BNMB_4]
K_W16 [3/5]
Student ma wiedzę o tekstach kultury funkcjonujących w obiegu medialnym. [BNMB_5]
K_W17 [1/5]
Student posiada podstawową wiedzę o instytucjach związanych z funkcjonowaniem i działaniem mediów tradycyjnych i nowych. [BNMB_6]
K_W18 [4/5]
Student potrafi dokonać samodzielnej analizy i interpretacji zjawisk z zakresu funkcjonowania nowych mediów, posługując się odpowiednimi dla nich ujęciami teoretycznymi, pojęciami i paradygmatami badawczymi, zwłaszcza z zakresu nauk o komunikacji medialnej. [BNMB_7]
K_U07 [5/5]
Student posiada umiejętność merytorycznego argumentowania, wyprowadzania wniosków badawczych oraz syntetycznego podsumowania z wykorzystaniem literatury przedmiotu z dziedziny badań nad mediami w naukach o kulturze i w językoznawstwie , posługując się sprawnie wyspecjalizowanym słownictwem z zakresu dyskursu medialnego. [BNMB_8]
K_U10 [3/5]
Student potrafi przygotować pracę semestralną na temat nowych mediów, wykorzystując dotychczasowy stan badań i stosując krytyczne do nich podejście. [BNMB_9]
K_U12 [2/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Prezentacja [BNMB_w_1]
Przygotowanie i wygłoszenie wystąpienia na temat ustalony z prowadzącym zajęcia do umieszczenia na portalu studenckim.
BNMB_1 BNMB_10 BNMB_11 BNMB_12 BNMB_13 BNMB_2 BNMB_3 BNMB_4 BNMB_5 BNMB_6 BNMB_7 BNMB_8 BNMB_9
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
laboratory classes [BNMB_fs_1]
Wspólna lektura tekstów dotyczących nowych mediów. Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecny w mediach elektronicznych.
15
Analiza tekstów składających się na dyskurs biznesowy obecnych w mediach elektronicznych. Przygotowanie wystąpienia na wskazany/wybrany temat.
20 Prezentacja [BNMB_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)