Budowa programów profilaktycznych
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N2PE19.2020

Nazwa modułu: | Budowa programów profilaktycznych |
---|---|
Kod modułu: | R_BP |
Kod programu: | W3-N2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu realizowane są w ramach zajęć ćwiczeniowych oraz pracy własnej studenta..
|
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma uporządkowaną wiedzę o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, niezbędną przy konstruowaniu programów profilaktycznych.
[R_ BP _1] |
K_W10 [1/5] |
Student ma uporządkowaną wiedzę o uczestnikach działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej, pogłębioną w zakresie działalności profilaktycznej skierowanej na pracę indywidualną z jednostką oraz grupą.
[R_ BP _2] |
K_W15 [1/5] |
potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania i organizowania działań profilaktycznych w środowisku lokalnym.
[R_ BP _3] |
K_U08 [1/5] |
Student potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem oraz rozwojem uczestników procesów edukacyjno-wychowawczych, w celu zapobiegania występowaniu destruktywnych zachowań.
[R_ BP _4] |
K_U11 [2/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Projekt [R_ BP _w_1] | Przygotowanie projektu profilaktycznego oraz aktywność podczas zajęć
|
R_ BP _1 |
Praca pisemna [R_ BP _w_2] | Kolokwium i aktywność podczas zajęć ćwiczeniowych (dyskusja grupowa) |
R_ BP _1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_BP_fs_1] | Metoda podająca wiedzę, prezentacja multimedialna |
10 | Przygotowanie projektu |
50 |
Projekt [R_ BP _w_1] |
ćwiczenia [R_BP_fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
10 | Przygotowanie się do kolokwium, lektura zadanych książek |
50 |
Praca pisemna [R_ BP _w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |