Seminarium 3/II
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-N2PE19.2020

Nazwa modułu: | Seminarium 3/II |
---|---|
Kod modułu: | O_Se3_II |
Kod programu: | W3-N2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 6 |
Opis: | Seminarium to moduł kształcenia, realizowany przez 4 semestry. Po każdym semestrze student powinien osiągnąć, specyficzne dla każdego semestru modułu, efekty kształcenia. Przedstawione efekty planuje się osiągnąć w seminaryjnej formie kształcenia oraz ukierunkowanej pracy własnej studenta w 3 semestrze realizacji zajęć seminaryjnych. |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student ma uporządkowaną wiedzę o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych i terapeutycznych, pogłębioną w wybranych zakresach. [O_Se3_II_1] |
K_W10 [2/5] |
Student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących.Student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących. [O_Se3_II_2] |
K_W13 [3/5] |
Student posiada pogłębione umiejętności prezentowania własnych pomysłów, wątpliwości i sugestii, popierania ich rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych perspektyw teoretycznych, poglądów różnych autorów, kierując się przy tym zasadami etycznymi [O_Se3_II_3] |
K_U05 [2/5] |
Student ma pogłębione umiejętności obserwowania, diagnozowania, racjonalnego oceniania złożonych sytuacji edukacyjnych oraz analizowania motywów i wzorów ludzkich zachowań [O_Se3_II_4] |
K_U07 [3/5] |
Student w sposób odpowiedzialny przygotowuje się do pracy, podejmuje decyzje i prowadzi działania oraz przewiduje ich skutki, czuje się odpowiedzialny wobec ludzi, dla których dobra stara się działać, wyraża taką postawę w środowisku specjalistów i pośrednio modeluje to podejście wśród innych [O_Se3_II_5] |
K_K06 [3/5] |
Student jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne. [O_Se3_II_6] |
K_K07 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
praca pisemna [O_Se3 _II_w_1] | Seminarium - semestr 3 zakończone jest zaliczeniem z oceną uzyskiwanym na podstawie przedstawionego projektu analizy i interpretacji badanego zjawiska, procesu, czy też zdarzenia, podjętych w eksploracji. Student przedstawia całość zgromadzonych surowych wyników zrealizowanych badań pedagogicznych, a także wstępną wersję ich opracowania. |
O_Se3_II_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
seminarium [O_Se3 _II _fs_1] | dyskusja realizowana z grupą seminaryjną;
konsultacje indywidualne /korespondencja elektroniczna; |
30 | Student uzupełnia informacje badawcze w oparciu o literaturę przedmiotu. Student przedstawi pisemny projekt analizy i interpretacji problemu badawczego - całość zgromadzonych wyników zrealizowanych badań pedagogicznych, a także ramową ich prezentację. |
150 |
praca pisemna [O_Se3 _II_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |