Seminarium licencjackie 3 (wybór)
Kierunek studiów: Turystyka historyczna
Kod programu: W1-S1TH19.2020
Nazwa modułu: | Seminarium licencjackie 3 (wybór) |
---|---|
Kod modułu: | SL3 |
Kod programu: | W1-S1TH19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 8 |
Opis: | Celem realizacji modułu jest przygotowanie pod kierunkiem promotora własnej pracy naukowej (w odniesieniu do wybranej epoki historycznej) |
Wymagania wstępne: | Zaliczony moduł seminarium licencjackiego 2 |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
W zaawansowanym stopniu zna i rozumie: wybrane fakty, procesy i zjawiska historyczne oraz terminologię historyczną z wybranej epoki [SL3_1] |
THI1_W01 [3/5] |
Jest gotów do myślenia w sposób kreatywny [SL3_10] |
THI1_K03 [3/5] |
Jest przygotowany do wykorzystania wiedzy i umiejętności z zakresu badań i popularyzacji wiedzy historycznej (na przykładzie wybranej epoki) do projektowania własnej pracy naukowej [SL3_11] |
THI1_K04 [3/5] |
Posiada uporządkowaną szczegółową wiedzę z zakresu przeszłości wybranej epoki, przydatną do prowadzenia badań [SL3_2] |
THI1_W02 [3/5] |
Zna i rozumie podstawowe metody i techniki badań historycznych (warsztatu badawczego historyka) i turystycznych (w odniesieniu do wybranej epoki) [SL3_3] |
THI1_W03 [3/5] |
Zna i rozumie podstawowe prawne i etyczne uwarunkowania prowadzenia badań, związanych z turystyką historyczną (w tym szczególnie pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności intelektualnej / prawa autorskiego) [SL3_4] |
THI1_W05 [3/5] |
Potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę poprzez formułowanie i rozwiązywanie typowych i nietypowych dla badań danej epoki problemów oraz wykonywanie zadań w warunkach nie w pełni przewidywalnych (właściwie dobierać źródła wiedzy i informacje z nich pochodzące, przeprowadzać krytyczną analizę, syntezę, interpretację i ocenę tych informacji; właściwie dobierać i stosować metody i narzędzia); uwzględniając reguły warsztatu badawczego historyka danej epoki [SL3_5] |
THI1_U01 [3/5] |
Potrafi przygotować teksty z użyciem terminologii charakterystycznej dla nauk humanistycznych (ze szczególnym uwzględnieniem historii wybranej epoki), m.in. przedstawiając i oceniając różne opinie i stanowiska oraz popularyzując wiedzę [SL3_6] |
THI1_U02 [3/5] |
Potrafi planować i realizować własny rozwój naukowy (identyfikuje i dostrzega dylematy, związane z przygotowywaniem pracy dyplomowej, jest przygotowany do samokształcenia) oraz organizować pracę indywidualną [SL3_7] |
THI1_U04 [3/5] |
Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści z zakresu historii wybranej epoki [SL3_8] |
THI1_K01 [3/5] |
Rozumie i respektuje znaczenie badań i popularyzacji historii (na przykładzie wybranej epoki) w rozwiązywaniu problemów poznawczych i praktycznych oraz potrzebę zasięgania opinii w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu [SL3_9] |
THI1_K02 [3/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
zaliczenie na ocenę [SL3_w_1] | Zaliczenie, weryfikujące poziom wiedzy i umiejętności, nabytych podczas udziału w seminarium oraz z ramach pracy własnej (uzyskane zgodnie z warunkami określonymi w sylabusie) |
SL3_1 SL3_10 SL3_11 SL3_2 SL3_3 SL3_4 SL3_5 SL3_6 SL3_7 SL3_8 SL3_9 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
seminarium [SL3_fs_1] | Pogadanka, dyskusja, praca pod kierunkiem, projekt |
30 | praca pod kierunkiem, samokształcenie |
70 | zaliczenie na ocenę [SL3_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |