Współczesne tendencje w profilaktyce i resocjalizacji
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S2PE19.2020

Nazwa modułu: | Współczesne tendencje w profilaktyce i resocjalizacji |
---|---|
Kod modułu: | R_WT |
Kod programu: | W3-S2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia.
|
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych. |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student potrafi zaprezentować odpowiednie metody oraz techniki oraz przewidzieć efekty podjętych działań profilaktycznych i resocjalizacyjnych realizowanych w środowisku otwartym oraz w zakładach resocjalizacji penitencjarnej.
[R_ WT _1] |
K_W09 [3/5] |
Student posiada zaawansowaną umiejętność prezentowania pomysłów i sugestii w zakresie innowacji procesu resocjalizacji na rzecz zwiększania jej skuteczności. Posługuje się przy tym rozbudowaną argumentacją w kontekście wybranych doświadczeń praktyki resocjalizacyjnej. [R_ WT _2] |
K_U05 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Egzamin [R_ WT _w_1 ] | Egzamin pisemny
|
R_ WT _1 |
Aktywność własna [R_ WT _w_2] | Ocena wypowiedzi ustnej
|
R_ WT _2 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_ WT _fs_1] | Metoda podająca wiedzę, prezentacja multimedialna
|
30 | Lektura uzupełniająca |
30 |
Egzamin [R_ WT _w_1
] |
ćwiczenia [R_ WT_fs_2] | Analiza treści przeczytanych lektur, metoda pracy w małych grupach
|
30 | Lektura zadanych książek i artykułów |
30 |
Aktywność własna [R_ WT _w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |