Historia resocjalizacji
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S2PE19.2020

Nazwa modułu: | Historia resocjalizacji |
---|---|
Kod modułu: | R_HR |
Kod programu: | W3-S2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia. |
Wymagania wstępne: | Brak wymgań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Zna terminologię obecną oraz dawną z zakresu resocjalizacji oraz dziedzin pokrewnych. [R_HR_1] |
K_W01 [3/5] |
Rozumie tło historyczne i kulturowe uwarunkowań postępowania z przestępcami. [R_HR_2] |
K_W09 [2/5] |
Ma świadomość dziedzictwa kulturowego kraju i regionu w obszarze ewolucji systemu resocjalizacji. [R_HR_3] |
K_K08 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Projekt [R_HR_w_1] | Prezentacja wybranych placówek w historii resocjalizacji lub charakterystyka wybranej osoby i jej działalności na polu resocjalizacji. |
R_HR_1 |
Ocena aktywności w dyskusji na zajęciach [R_HR_w_2] | Uzasadnia wartościowe rozwiązania resocjalizacyjne w przeszłości |
R_HR_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [R_HR _fs_1] | Metoda podająca |
15 | Student zapoznaje się z literaturą obowiązkową i uzupełniającą. |
15 |
Projekt [R_HR_w_1] |
ćwiczenia [R_HR _fs_2] | Dyskusja, metoda uczenia się we współpracy |
15 | Lektura zadanej literatury. |
75 |
Ocena aktywności w dyskusji na zajęciach [R_HR_w_2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |