Terapia zajęciowa
Kierunek studiów: Pedagogika
Kod programu: W3-S2PE19.2020

Nazwa modułu: | Terapia zajęciowa |
---|---|
Kod modułu: | RW_TZ |
Kod programu: | W3-S2PE19.2020 |
Semestr: |
|
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 3 |
Opis: | Efekty kształcenia modułu powiązane są zarówno z ćwiczeniową, jak i wykładową formą kształcenia |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań wstępnych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Student zna terminologię używaną w pedagogice, student stosuje terminologię pedagogiczną w dyscyplinach pokrewnym na poziomie rozszerzonym [RW_TZ_1] |
K_W01 [1/5] |
Student potrafi generować oryginalne rozwiązania złożonych problemów pedagogicznych, student potrafi przewidywać skutki planowanych działań w określonych obszarach [RW_TZ_2] |
K_U09 [1/5] |
Student ma pogłębioną świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego [RW_TZ_3] |
K_K01 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
Praca praktyczno-pisemna [RW_TZ_w_1] | Projekt:" Mój osobisty wernisaż...prace powstałe na zajęciach terapii zajęciowej, scenariusz zajęć zaprojektowany dla dowolnie określonej grupy osób z niepełnosprawnością. |
RW_TZ_1 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
ćwiczenia [RW_TZ_fs_1] | Metody podające, problemowe i praktyczne |
30 | Przygotowanie pracy zaliczeniowej i zapoznanie się z różnymi technikami wykonania prac techniczno-plastycznych |
60 |
Praca praktyczno-pisemna [RW_TZ_w_1] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |