Programowanie w bibliotece DirectX
Field of study: Computer Science
Programme code: 08-S1INI12.2014

Module name: | Programowanie w bibliotece DirectX |
---|---|
Module code: | 08-IO1S-13-6S17 |
Programme code: | 08-S1INI12.2014 |
Semester: | summer semester 2016/2017 |
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | exam |
ECTS credits: | 4 |
Description: | Celem zajęć jest zaznajomienie studentów z programowaniem gier przy użyciu biblioteki DirectX. W ramach laboratorium student realizuje otrzymane zadania w języku C++ z dołączoną biblioteką DirectX. Student potrafi napisać i skompilować program napisany w DirectX oraz szczegółowo przeanalizować jego działanie. |
Prerequisites: | Wiadomości z zakresu podstaw matematyki, programowania w języku C++ oraz grafiki komputerowej. |
Key reading: | (no information given) |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Potrafi pracować w zespole przygotowującym projekt. [08-IO1S-13-6S17_K _7] |
K_1_A_I_K03 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł graficzny biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U_4] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł dźwiękowy biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U_5] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Potrafi analizować i tworzyć oprogramowanie w oparciu o moduł wejścia biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_U _6] |
K_1_A_I_U01 [5/5] |
Posiada wiedzę matematyczną z zakresu operacji na wektorach i macierzach używanych podczas. programowania grafiki w bibliotece DirectX [08-IO1S-13-6S17_W_1] |
K_1_A_I_W03 [5/5] |
Zna schemat i zasadę działania potoku graficznego 3D. [08-IO1S-13-6S17_W_2] |
K_1_A_I_W07 [1/5] |
Ma wiedzę o poszczególnych komponentach biblioteki DirectX. [08-IO1S-13-6S17_W_3] |
K_1_A_I_W09 [4/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
egzamin [08-IO1S-13-6S17-w_1] | Pytania teoretyczne dotyczące realizowanych na laboratorium zagadnień praktycznych. |
08-IO1S-13-6S17_W_1 |
projekt [08-IO1S-13-6S17-w_2] | Przygotowanie projektu zawierającego grę komputerową zaimplementowaną z użyciem biblioteki DirectX. |
08-IO1S-13-6S17_K _7 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
lecture [08-IO1S-13-6S17_fs_1] | Treści dostępne w formie przekazu multimedialnego. Przedstawione przykładowe zadania projektowe. |
15 | Zapoznanie się z tematyką zajęć określoną na wykładzie we własnym zakresie. Przygotowanie do zaliczenia |
15 |
egzamin [08-IO1S-13-6S17-w_1] |
laboratory classes [08-IO1S-13-6S17_fs_2] | Konfigurowanie i przygotowywanie narzędzi programistycznych. Praktyczna implementacja określonych przez prowadzącego zadań. |
30 | Realizacja projektu w domu lub na komputerach udostępnianych w Instytucie studentom do pracy własnej. |
30 |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |