Wprowadzenie do technologii HDR
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014

Nazwa modułu: | Wprowadzenie do technologii HDR |
---|---|
Kod modułu: | 08-IO1S-13-6S16 |
Kod programu: | 08-S1INI12.2014 |
Semestr: | semestr letni 2016/2017 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | egzamin |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami tworzenia renderingu sceny w czasie rzeczywistym, w szczególności użyciu technologii HDR. W ramach zajęć studenci przygotują projekty w zespołach maksymalnie dwuosobowych oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy. |
Wymagania wstępne: | Wprowadzenie do programowania gier, Algebra, Analiza matematyczna, Grafika komputerowa, Wprowadzenie do shakerów |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [08-IO1S-13-6S16-K_8] |
K_1_A_I_K01 [1/5] |
Potrafi posługiwać się narzędziami programistycznymi do tworzenia renderingu w technologii HDR [08-IO1S-13-6S16-U_4] |
K_1_A_I_U24 [1/5] |
Potrafi adaptować poznane algorytmy do nowych zastosowań [08-IO1S-13-6S16-U_5] |
K_1_A_I_U15 [1/5] |
Potrafi pozyskiwać informacje na temat technologii HDR z literatury, baz danych i innych źródeł [08-IO1S-13-6S16-U_6] |
K_1_A_I_U01 [1/5] |
Potrafi pracować indywidualnie i w zespole [08-IO1S-13-6S16-U_7] |
K_1_A_I_U02 [1/5] |
Zna i rozumie podstawy technologii HDR [08-IO1S-13-6S16-W_1] |
K_1_A_I_W15 [1/5] |
Zna i rozumie pojęcia matematyczne używane w renderingu czasu rzeczywistego, w szczególności: iloczyn wektorowy,
wektor normalny, pochodna cząstkowa, iloczyn skalarny
[08-IO1S-13-6S16-W_2] |
K_1_A_I_W01 [1/5] |
Zna i stosuje kwaterniony, rachunek macierzowy [08-IO1S-13-6S16-W_3] |
K_1_A_I_W01 [1/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
egzamin [08-IO1S-13-6S16_w1] | Sprawdzenie wiedzy teoretycznej z modułu. Ocena końcowa z modułu stanowi średnią arytmetyczną ocen z egzaminu i laboratorium. Obie oceny przy tym muszą być pozytywne. |
08-IO1S-13-6S16-W_1 |
projekt [08-IO1S-13-6S16_w2] | Przygotowanie projektu z wybranego tematu związanego z technologią HDR. |
08-IO1S-13-6S16-K_8 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [08-IO1S-13-6S16_fs1] | Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych. |
15 | Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury. |
15 |
egzamin [08-IO1S-13-6S16_w1] |
laboratorium [08-IO1S-13-6S16_fs2] | Szczegółowe przygotowanie studentów do tworzenia aplikacji korzystających z technologii HDR. Rozwiązywanie zadań programistycznych. |
30 | Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów.
Zapoznanie się z tematyką projektu oraz wykonanie projektu w zespole jedno- lub dwuosobowym.
|
60 |
projekt [08-IO1S-13-6S16_w2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |