Podstawy programowania silnika 3D Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014

Nazwa modułu: Podstawy programowania silnika 3D
Kod modułu: 08-IGO1S-13-5S08
Kod programu: 08-S1INI12.2014
Semestr: semestr zimowy 2016/2017
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 4
Opis:
Celem zajęć jest zapoznanie studentów z zasadami programowania silnika gier wideo w oparciu o zdobytą wiedzę. Do tego celu zostanie wykorzystane środowisko Unreal Development Kit. W ramach zajęć studenci przygotują indywidualne projekty oraz przedstawią rezultaty swojej pracy w postaci prezentacji przed resztą grupy.
Wymagania wstępne:
Modelowanie 3D, Projektowanie poziomów, Programowanie w językach skryptowych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
Potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny [08-IGO1S-13-5S08-K8]
K_1_A_I_K01 [1/5]
Potrafi wykonać skrypt opisujący zachowanie postaci, pojazdu i innych modeli dynamicznych [08-IGO1S-13-5S08-U4]
K_1_A_I_W03 [1/5] K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Potrafi wykonać elementy typu menu gry [08-IGO1S-13-5S08-U5]
K_1_A_I_W14 [1/5]
Potrafi wykonać grę wieloosobową z wykorzystywaniem połączenia sieciowego [08-IGO1S-13-5S08-U6]
K_1_A_I_W11 [1/5]
Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego [08-IGO1S-13-5S08-U7]
K_1_A_I_U01 [1/5] K_1_A_I_U05 [1/5] K_1_A_I_U06 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe techniki modelowania obiektów 3D [08-IGO1S-13-5S08-W1]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Zna i potrafi wyjaśnić zasady animowania modeli 3D [08-IGO1S-13-5S08-W2]
K_1_A_I_W15 [1/5] K_1_A_I_W16 [1/5]
Zna i rozumie podstawowe zasady projektowania poziomów w grach wideo [08-IGO1S-13-5S08-W3]
K_1_A_I_W15 [1/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
laboratorium [08-IGO1S-13-5S08w1]
Programowanie silnika 3D. Przystosowanie animacji szkieletów obiektów dynamicznych.
08-IGO1S-13-5S08-K8 08-IGO1S-13-5S08-U4 08-IGO1S-13-5S08-U5 08-IGO1S-13-5S08-U6 08-IGO1S-13-5S08-U7 08-IGO1S-13-5S08-W1 08-IGO1S-13-5S08-W2 08-IGO1S-13-5S08-W3
projekt [08-IGO1S-13-5S08w2]
Przygotowanie projektu z wykorzystaniem zaprogramowanego silnika 3D.
08-IGO1S-13-5S08-K8 08-IGO1S-13-5S08-U4 08-IGO1S-13-5S08-U5 08-IGO1S-13-5S08-U6 08-IGO1S-13-5S08-W1 08-IGO1S-13-5S08-W2 08-IGO1S-13-5S08-W3
prezentacja [08-IGO1S-13-5S08w3]
(brak informacji)
08-IGO1S-13-5S08-K8
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
wykład [08-IGO1S-13-5S08fs1]
Podanie treści kształcenia z wykorzystaniem środków audiowizualnych.
30
Samodzielne studiowanie tematyki wykładu oraz zadanej literatury.
30 laboratorium [08-IGO1S-13-5S08w1]
laboratorium [08-IGO1S-13-5S08fs2]
Szczegółowe przygotowanie studentów do programowania silnika 3D gry
30
Samodzielne przygotowanie się do laboratoriów. Wykonanie indywidualnego projektu. Przygotowanie prezentacji przedstawiającej problematykę projektu.
30 projekt [08-IGO1S-13-5S08w2] prezentacja [08-IGO1S-13-5S08w3]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)