Media społecznościowe Field of study: Digital communication
Programme code: W1-S1KC20.2020

Module name: Media społecznościowe
Module code: 01-KC-S1-MS03
Programme code: W1-S1KC20.2020
Semester:
  • winter semester 2024/2025
  • winter semester 2023/2024
  • winter semester 2022/2023
  • winter semester 2021/2022
Language of instruction: Polish
Form of verification: course work
ECTS credits: 3
Description:
Moduł ogólnorozwojowy, który wyposaża studentów w praktyczną wiedzę na temat specyfiki komunikacji w środowisku mediów społecznościowych oraz sposobów zarządzania mediami społecznościowymi z wykorzystaniem najnowszych narzędzi cyfrowych. W trakcie cyklu omówione zostaną kwestie dotyczące charakterystyki mediów społecznościowych, trendy z nimi związane i kwestie związane ztaktykami komunikacji, w tym zagadnienia dotyczące m.in. content marketinguczyinfluencermarketingu. Moduł ma charakter praktyczny – studenci nabędą wiedzę i umiejętności na temat mediów społecznościowych w trakcie warsztatów, podczas których będą pracować w zespołach nad przygotowaniem projektu dotyczącego pracy w przestrzeni social media.W ramach modułu do wyboru dwa przedmioty: zarządzanie mediami społecznościowymi oraz copywritting w mediach społecznościowych.
Prerequisites:
Brak.
Key reading:
---
Learning outcome of the module Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5]
Student ma podstawową wiedzę z zakresu opracowania treści cyfrowych dla różnorodnych grup odbiorców; ma wiedzę na temat sposobów określania i językowej identyfikacji odbiorców tekstów, jakie pojawiają się w mediach społecznościowych. [MS03_1]
KC_W07 [4/5]
Student ma podstawową wiedzę na temat charakterystyki i sposobów zarządzania mediami społecznościowymi, zna podstawowe pojęcia i terminy związane z mediami społecznościowymi. [MS03_2]
KC_W10 [3/5]
Student potrafi wykorzystywać w praktyce wiedzę na temat technik pozyskiwania i analizy danych do zarządzania mediami społecznościowymi. [MS03_3]
KC_U05 [4/5]
Student potrafi samodzielnie zdobywać i poszerzać wiedzę na temat najnowszych trendów w mediach społecznościowych i komunikacji cyfrowej. [MS03_4]
KC_U16 [4/5]
Student potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy podczas zarządzania mediami społecznościowymi oraz podczas działalności w obszarze komunikacji cyfrowej. [MS03_5]
KC_K03 [3/5]
Type Description Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related
Ocena ciągła [MS03_w_1]
Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeńzgodna z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie.
MS03_1 MS03_2 MS03_3 MS03_4 MS03_5
Form of teaching Student's own work Assessment of the learning outcomes
Type Description (including teaching methods) Number of hours Description Number of hours
practical classes [MS03_fs_1]
Metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna); metoda zadaniowa oraz metoda casestudy, metoda projektowa.
30
Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału; powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć.
60 Ocena ciągła [MS03_w_1]
Attachments
Module description (PDF)
Information concerning module syllabuses might be changed during studies.
Syllabuses (USOSweb)
Semester Module Language of instruction
(no information given)