Fundraising i pozyskiwanie funduszy
Field of study: Digital communication
Programme code: W1-S1KC20.2020

Module name: | Fundraising i pozyskiwanie funduszy |
---|---|
Module code: | 01-KC-S1-FiPF02 |
Programme code: | W1-S1KC20.2020 |
Semester: |
|
Language of instruction: | Polish |
Form of verification: | course work |
ECTS credits: | 4 |
Description: | W ramach ćwiczeń student nabędzie wiedzę na temat pozyskiwania funduszy z różnych źródeł (prywatnych, krajowych, międzynarodowych, a także europejskich), możliwości dofinansowania przedsięwzięć o różnych charakterze, a także przygotowywania wniosków o dofinansowanie. Student zapozna się z podstawami aplikowania o środki z funduszy w wybranych sektorach gospodarki, a także strategiami fundraisingowymi. Studenci nabędą wiedzę niezbędną do dokonania analiza działań koniecznych do realizacji projektu, w tym wiedzy o otoczeniu projektu i jego odbiorcach. Studenci nauczą się także planować cele i działania projektowe, określać rezultaty działań, tworzyć harmonogramy działań, a także ich budżet. Celem zajęć jest także zapoznanie studenta ze strategiami doboru najbardziej odpowiedniego źródła finansowania dla konkretnego przedsięwzięcia. W czasie zajęć wykorzystywane będą narzędzia cyfrowe, niezbędne w procesie aplikowania o zewnętrzne środki. |
Prerequisites: | Brak. |
Key reading: | --- |
Learning outcome of the module | Codes of the learning outcomes of the programme to which the learning outcome of the module is related [level of competence: scale 1-5] |
---|---|
Student ma podstawową wiedzę, dotyczącą uwarunkowań ekonomicznych i prawnych, związanych z pozyskiwaniem środków na działalność o różnym charakterze. [FiPF02_1] |
KC_W13 [2/5] |
Student ma świadomość zróżnicowania języka oraz stylów funkcjonalnych, potrafi dopasować język tekstu do osiągnięcia zamierzonego celu komunikacyjnego (np. przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, kampanii fundrasingowej). [FiPF02_2] |
KC_U02 [3/5] |
Student posiada dobre umiejętności w zakresie merytorycznego, logicznego i spójnego argumentowania i przedstawienia w formie wniosku o dofinansowanie zgodnie z logiką projektową. [FiPF02_3] |
KC_U06 [3/5] |
Student potrafi myśleć i działać w kategoriach przedsiębiorczości, potrafi skonstruować budżet przedsięwzięcia, uwzględniając montaż finansowy z różnych źródeł. [FiPF02_4] |
KC_K03 [5/5] |
Student potrafi działać w ramach zespołu projektowego; potrafi odpowiednio zaplanować realizację wskazanego przez siebie lub innych zadania. [FiPF02_5] |
KC_U15 [3/5] |
Type | Description | Codes of the learning outcomes of the module to which assessment is related |
---|---|---|
Ocena ciągła [FiPF02_w_1] | Bieżąca ocena indywidualnej pracy studenta, będąca średnią ocen z zadań realizowanych w trakcie ćwiczeń, zgodna z opisem sposobu weryfikacji zawartej w sylabusie. |
FiPF02_1 |
Form of teaching | Student's own work | Assessment of the learning outcomes | |||
---|---|---|---|---|---|
Type | Description (including teaching methods) | Number of hours | Description | Number of hours | |
practical classes [FiPF02_fs_1] | metoda podająca (pogadanka, objaśnienia i wyjaśnienia, prezentacje multimedialne) i/lub metoda problemowa (metoda aktywizująca lub gra sytuacyjna i dydaktyczna) i/lub metoda zadaniowa oraz analiza materiału źródłowego |
30 | Samodzielna realizacja wskazanych w sylabusie partii materiału i/lub analiza wybranych przez wykładowcę przykładów i/lub powtórzenie i ugruntowanie wiedzy oraz umiejętności zdobytych w trakcie zajęć. |
90 |
Ocena ciągła [FiPF02_w_1] |
Attachments |
---|
Module description (PDF) |
Syllabuses (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semester | Module | Language of instruction |
(no information given) |