Trening integracyjny Kierunek studiów: Pedagogika specjalna
Kod programu: W3-SMPC19.2020

Nazwa modułu: Trening integracyjny
Kod modułu: PS_C1_TI
Kod programu: W3-SMPC19.2020
Semestr:
  • semestr zimowy 2022/2023
  • semestr zimowy 2021/2022
  • semestr zimowy 2020/2021
Język wykładowy: polski
Forma zaliczenia: zaliczenie
Punkty ECTS: 2
Opis:
Zajęcia mają umożliwić studentom rozpoznanie własnych zasobów i obszarów do dalszej pracy, a w konsekwencji zaplanowanie indywidualnych ścieżek rozwoju. Powinny także wyposażyć ich w wiedzę i umiejętności z zakresu planowania, organizowania zajęć/eventów integracyjnych dla grup wielopokoleniowych. Wszystkie, przedstawione efekty kształcenia planuje się osiągnąć za pomocą ćwiczeniowej formy kształcenia, dodatkowo wiedza i umiejętności nabywane podczas zajęć powinny być rozwijane poprzez pracę własną studentów obejmującą studiowanie literatury przedmiotu, indywidualne i zespołowe przygotowanie prac zaliczeniowych.
Wymagania wstępne:
Brak wymagań wstępnych
Literatura podstawowa:
(brak informacji)
Efekt modułowy Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5]
W zakresie wiedzy absolwent zna i rozumie zasady projektowania ścieżki własnego rozwoju [PS_C1_TI_1]
K_W02 [3/5]
W zakresie umiejętności absolwent potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych [PS_C1_TI_2]
K_U09 [3/5]
W zakresie umiejętności absolwent potrafi wskazać źródła, inspirujące walory oraz obszary wymagające modyfikacji dokonując oceny własnych i cudzych decyzji czy działań [PS_C1_TI_3]
K_U10 [3/5]
W zakresie umiejętności absolwent potrafi twórczo animować prace nad własnym rozwojem [PS_C1_TI_4]
K_U17 [3/5]
W zakresie kompetencji społecznych absolwent jest gotów to odpowiedzialnego przygotowania się do swojej pracy, przestrzegania zasad etyki podejmując decyzje i planując działania [PS_C1_TI_5]
K_K01 [3/5]
Typ Opis Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji
Wytwory studentów [PS_C1_TI_w_1]
Indywidualne opracowanie mapy własnej ścieżki rozwoju i zaprezentowanie jej podczas zajęć.
PS_C1_TI_1 PS_C1_TI_2 PS_C1_TI_3 PS_C1_TI_4 PS_C1_TI_5
Zaliczenie pisemne [PS_C1_TI_w_2]
Zespołowy projekt spotkania integracyjnego dla grupy wielopokoleniowej i ocena projektu przygotowanego przez inny zespół.
PS_C1_TI_2 PS_C1_TI_3 PS_C1_TI_5
Rodzaj prowadzonych zajęć Praca własna studenta Sposoby weryfikacji
Typ Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) Liczba godzin Opis Liczba godzin
ćwiczenia [PS_C1_TI_fs_1]
Metody asymilacji wiedzy (dyskusja, opis), metody samodzielnego dochodzenia do wiedzy (burza mózgów), metody praktyczne (metody zadań wytwórczych).
15
Realizacja bieżących zadań związanych z przygotowaniem się do zajęć, opracowaniem mapy własnej ścieżki rozwoju, zespołowego projektu spotkania integracyjnego oraz dokonaniem oceny innego projektu.
45 Wytwory studentów [PS_C1_TI_w_1] Zaliczenie pisemne [PS_C1_TI_w_2]
Załączniki
Opis modułu (PDF)
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb)
Semestr Moduł Język wykładowy
(brak danych)