Programowanie w językach skryptowych
Kierunek studiów: Informatyka
Kod programu: 08-S1INI12.2014
Nazwa modułu: | Programowanie w językach skryptowych |
---|---|
Kod modułu: | 08-IGO1S-13-3S02 |
Kod programu: | 08-S1INI12.2014 |
Semestr: | semestr zimowy 2015/2016 |
Język wykładowy: | polski |
Forma zaliczenia: | zaliczenie |
Punkty ECTS: | 4 |
Opis: | Celem zajęć jest przekazanie studentom wiedzy dotyczącej zasady działania oraz zastosowania języków skryptowych w grach komputerowych, a także implementowania bardziej złożonych mechanizmów. |
Wymagania wstępne: | Ukończony kurs podstaw programowania i języków programowania oraz Algorytmów i struktur danych |
Literatura podstawowa: | (brak informacji) |
Efekt modułowy | Kody efektów kierunkowych do których odnosi się efekt modułowy [stopień realizacji: skala 1-5] |
---|---|
Identyfikuje na podstawie rozmowy z członkami zespołu elementy mechaniki i logiki silnika, które należy zaimplementować w języku skryptowym [08-IGO1S-13-3S02K7] |
K_1_A_I_K01 [1/5] K_1_A_I_K03 [4/5] K_1_A_I_K06 [2/5] K_1_A_I_K02 [1/5] |
Potrafi zintegrować język skryptowy z językiem niższego poziomu [08-IGO1S-13-3S02U4] |
K_1_A_I_U01 [4/5] K_1_A_I_U16 [2/5] |
Potrafi zaimplementować proste mechanizmy rozgrywki w języku skryptowym [08-IGO1S-13-3S02U5] |
K_1_A_I_U01 [3/5] K_1_A_I_U08 [2/5] |
Potrafi używać narzędzia do testowania, usuwania błędów oraz pomiaru wydajności języka skryptowego [08-IGO1S-13-3S02U6] |
K_1_A_I_U16 [2/5] K_1_A_I_U17 [2/5] K_1_A_I_U19 [2/5] |
Zna powody oraz dziedziny, dla których języki skrytpowe mają zastosowanie w grach komputerowych [08-IGO1S-13-3S02W1] |
K_1_A_I_W12 [4/5] K_1_A_I_W10 [3/5] |
Zna najbardziej popularne języki skryptowe używane przy produkcji gier komputerowych [08-IGO1S-13-3S02W2] |
K_1_A_I_W12 [4/5] |
Zna cechy charakterystyczne języków skryptowych oraz pojęcia z nimi związane [08-IGO1S-13-3S02W3] |
K_1_A_I_W10 [4/5] |
Typ | Opis | Kody efektów modułowych do których odnosi się sposób weryfikacji |
---|---|---|
ocena projektu [08-IGO1S-13-3S02w1] | studenci wykonują samodzielnie oprogramowanie, którego specyfikacja jest podawana przez prowadzącego |
08-IGO1S-13-3S02K7 08-IGO1S-13-3S02U4 08-IGO1S-13-3S02U5 08-IGO1S-13-3S02U6 08-IGO1S-13-3S02W1 08-IGO1S-13-3S02W2 08-IGO1S-13-3S02W3 |
prace kontrolne [08-IGO1S-13-3S02w2] | Prace wykonywane na komputerze w trakcie zajęć |
08-IGO1S-13-3S02U4 08-IGO1S-13-3S02U5 08-IGO1S-13-3S02U6 08-IGO1S-13-3S02W1 08-IGO1S-13-3S02W2 08-IGO1S-13-3S02W3 |
Rodzaj prowadzonych zajęć | Praca własna studenta | Sposoby weryfikacji | |||
---|---|---|---|---|---|
Typ | Opis (z uwzględnieniem metod dydaktycznych) | Liczba godzin | Opis | Liczba godzin | |
wykład [08-IGO1S-13-3S02fs1] | Podanie treści kształcenia w formie werbalnej z wykorzystaniem wizualizacji treści. Skupienie się na materiale trudnym pojęciowo i wskazanie źródeł. Ilustracja treści za pomocą przykładów. |
15 | Zapoznanie się z tematyką wykładu z wykorzystaniem istniejących pakietów metod: podręczników, skryptów, stron internetowych itp. |
20 | ocena projektu [08-IGO1S-13-3S02w1] prace kontrolne [08-IGO1S-13-3S02w2] |
laboratorium [08-IGO1S-13-3S02fs2] | Szczegółowe przygotowanie studentów do rozwiązywania zadań ze wskazaniem na metodologię postępowania, wskazaniem kolejności wykonywanych czynności. Projektowanie algorytmów i ich implementacja komputerowa. |
15 | Rozwiązywanie zadań z poszczególnych tematów wraz z analizą rozwiązań już istniejących – w literaturze i na stronach internetowych.
Wykonanie indywidualnego projektu.
|
50 | ocena projektu [08-IGO1S-13-3S02w1] prace kontrolne [08-IGO1S-13-3S02w2] |
Załączniki |
---|
Opis modułu (PDF) |
Informacje o sylabusach mogą ulec zmianie w trakcie trwania studiów.
Sylabusy (USOSweb) | ||
---|---|---|
Semestr | Moduł | Język wykładowy |
(brak danych) |